صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : نهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / شناسایی تصاویر بازیگران در کودکی!

نهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / شناسایی تصاویر بازیگران در کودکی!

u999740

یکی از جالب ترین تفریحات، تماشای عکس های کودکی و نوجوانی از افراد مشهور جهان می باشد که گاهی به سختی می توان هویت اصلی آنان را شناسایی کرد!

اینبار در سایت مووی مگ تصمیم گرفتیم تا آزمونی با موضوع « شناسایی تصاویر بازیگران در کودکی » ایجاد نماییم تا بتوانیم مهارت های چهره شناسایی شما را به چالش بکشیم! اما نکته حائز اهمیت درباره این آزمون این است که برخلاف آزمون های گذشته که شما از میان 4 گزینه ارائه شده باید گزینه صحیح را بر می گزیدید، اینبار باید نام بازیگر را در کادری که در زیر عکس درج شده وارد نمائید تا بتوانید امتیاز لازمه را کسب کنید! شما می توانید به راحتی با درج نام بازیگر ( به فارسی یا انگلیسی ) امتیاز لازم را کسب نموده و مهارت چهره شناسی خود را بسجنید.

آیا فکر می کنید که مهارت زیادی در چهره شناسی دارید و به راحتی می توانید چهره بازیگران مشهور جهان در زمان کودکی شان را شناسایی نمائید ؟ پس بهتر هست تا آزمون سینمایی طراحی شده توسط مجموعه مووی مگ را در این مورد گذرانده تا از میزان اطلاعاتتان اطمینان حاصل نمائید.

 

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام کرده و سپس اقدام به گذراندن آزمون های سینمایی کنید. شما می توانید به راحتی و بصورت رایگان در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در این جامعه مجازی در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

 

لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان را درباره « آزمون سینمایی » به اطلاع ما برسانید.

 

quiz3tt

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها