صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مخاطبین سینما منتظر چه فیلمهایی هستند؟

مخاطبین سینما منتظر چه فیلمهایی هستند؟

2 1 201597173733

در يك نظر سنجي روشن شده كه فيلمي كه مردم بيشتر از همه انتظارش را در پاييز مي‌كشند فيلم «بازي‌هاي گرسنگي: زاغ مقلد – قسمت دوم» است.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، تماشاچيان مشتاقانه منتظر بخش پاياني نمايش دختر جواني به نام كتنيس اوردين هستند. به اين ترتيب بايد گفت جنيفر لارنس در نقش كتنيس حتي از دنيل كريگ در نقش جيمز باند هم جلو زده است. با استناد به نظرسنجي جديدي كه توسط بليت‌فروشي آنلاين فاندانگو انجام شده، «بازي‌هاي گرسنگي: زاغ مقلد – قسمت دوم» كه آخرين فيلم از اين مجموعه فيلم‌هاي محبوب است، فيلمي است كه همه بيش از ديگر فيلم‌ها در فصل پاييز انتظار اكرانش را مي‌كشند. البته نكته ديگري هم وجود دارد. فاندانگو از هزار نفر پرسيد كه بين ماه‌هاي سپتامبر و نوامبر بيش از همه انتظار ديدن چه فيلمي را مي‌كشند، اما يك فيلم مجموعه‌اي بزرگ ديگر را كنار گذاشت چون «جنگ ستارگان: نيرو بيدار مي‌شود» ماه دسامبر اكران خواهد شد.

دو فيلم قبلي مجموعه «بازي‌هاي گرسنگي» هم در صدر ليست فاندانگو قرار گرفته بودند و به اين ترتيب اين سومين سالي است كه اين فيلم توانسته رتبه اول را به خود اختصاص دهد. اولين فيلم «بازي‌هاي گرسنگي» در ماه مارس سال 2012 اكران شد. آخرين «بازي‌هاي گرسنگي» 36 درصد از كل راي را به دست آورد. دومين و سومين فيلم‌هايي كه همه انتظارشان را مي‌كشند جديدترين فيلم جيمز باند يعني «اسپكتر» با 26 درصد و همكاري ريدلي اسكات و مت ديمون يعني «مريخي» با 11 درصد بودند. درام «پل جاسوس‌ها» ساخته استيون اسپيلبرگ و نقش منفي جاني دپ به عنوان وايتي بولگر در «مراسم سياه» هم با به ترتيب 10 درصد و 9 درصد در رتبه‌هاي بعدي جاي گرفتند. در محدوده فيلم‌هاي خانوادگي هم «دايناسور خوب» كمپاني پيكسار با 26 درصد كل آرا در صدر قرار گرفت و بعد از آن «پَن» با 22 درصد و «Goosebumps» اقتباس رمان آر.‌ال. استاين با 19 درصد در رتبه‌هاي بعدي جاي گرفتند. طرفداران ژانر وحشت مشتاق بازگشت ام. نايت شيامالان به ژانري هستند كه او را با فيلم «حس ششم» به شهرت رسانده بود. در رقابتي نزديك، فيلم «بازديد» او با 24 درصد كل آرا در صدر ليست فيلم ترسناك‌هايي كه مردم بيشتر از بقيه مشتاق ديدن‌شان هستند قرار گرفت و بعد از آن هم برداشت جديد دانيل رادكليف از «ويكتور فرانكنستاين» ماري شلي با 23 درصد و «فعاليت فراطبيعي: بعد روح» با 18 درصد بودند.

پاسخ‌دهندگان به اين نظرسنجي كمي درباره اسكار هم حدس زدند. جاني دپ كه در نقش وايتي بولجر تبهكار بدنام در فيلم «مراسم سياه» تقريبا غيرقابل شناسايي شده به عنوان فردي كه بيش از همه شانس دريافت جايزه اسكار دارد انتخاب شد و پس از او تام هنكس بازيگر «پل جاسوسان» در نقش وكيل قهرمان و مايكل فسبندر در نقش موسس كمپاني اپل در فيلم «استيو جابز» جاي گرفتند. اگر دپ برنده شود، بالاخره پس از سه نامزدي اسكار براي فيلم‌هاي «سوييني تاد»، «در جستجوي ناكجاآباد» و «دزدان دريايي كاراييب: نفرين مرواريد سياه» موفق به كسب اين جايزه خواهد شد.

راي‌دهندگان همچنين پيش‌بيني كردند كه جوليا رابرتز براي نقش‌آفريني‌اش در فيلم «راز درون چشمان‌شان» برنده اسكار خواهد شد و كيت بلانشت هم با فيلم «كارول» و اميلي بلانت با فيلم «سيكاريو» رتبه‌هاي بعدي را به خود اختصاص دادند. البته ديگر نقش‌آفريني‌هايي كه شانس دريافت جايزه اسكار را دارند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به نقش ويل اسميت در «آسيب مغزي» و جنيفر لارنس در «جوي» اشاره كرد تا ماه دسامبر وارد سالن‌هاي سينما نمي‌شوند، بنابراين نمي‌توان از همين الان دپ و رابرتز را برنده‌هاي قطعي خواند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها