صفحه اصلی > گزارش ویژه : جشنواره ترایبکا 2011

جشنواره ترایبکا 2011

tribeca-film-festival-moviemag

روتن تومیتوز – ترجمه علی صفار : امسال در حدود 100 فیلم در جشنواره ترایبکا (درفاصله زمانی 20 آپریل تا 1 می) به نمایش در آمدند . اما بیشتر فیلمهایی که نمایش داده شدند در دسترس همگان نیستند و یا فیلمهای مطرحی نمی باشند .

به همین دلیل لیستی از 10 فیلم مطرح جشنواره تهیه شده که به بررسی آن ها می پردازیم :



1- باشگاه پر سر و صدا :

در آخرین روزهای آپارتاید در آفریقای جنوبی ، 4 عکاس جنگی ، زندگی و جسم خود را برای تهیه مستندی از اوضاع انجا به خطر می اندازند . این داستانی است که ثابت می کند خطر و هرج و مرج هم در جلو و هم پشت لنزها وجود دارد . با بازی رایان فیلیپ ، مالین آکرمن و تیلور کیچ .


2 – آنسوی رنگین کمان سیاه :

beyond_the_black_rainbow-moviemag

نمونه ای از یک فیلم علمی تخیلی خشم آلود ! در مورد تلاش های یک زن برای فرار از یک لابیرنت .





3- تفکیک :

بعد از غیبتی طولانی پس از ساخت تاریخ مجهول آمریکا ، تونی کی امسال با فیلم تفکیک در جشنواره ترایبکا حضور دارد . آدرین برودی در نقش یک معلم جانشین و بی میل ظاهر می شود که زندگی اش پس از برخورد با معلم ها و دانش آموزان مدرسه جدید کاملا تغییر می کند . کریستینا هندریکز ، مارسی گی هاردن و جیمز کان از دیگر بازیگران فیلم هستند .


4 – همه چیز باید برود :

داستانی در مورد مردی که همه چیز را می فروشد تا دوباره آن ها را پس بگیرد . ویل فرل در این اقتباس از داستانی نوشته ریموند کارور نقش آفرینی می کند که ما را کمی به یاد غریبه در قصه می اندازد .


5- کارآگاه دی و راز شعله فانتوم :

کارآگاه دی ساخته کارگردان هنگ کنگی ، تسوی هارک ، تقریبا در مایه شرلوک هلمز بامزه ای است که گای ریچی ساخت . اندی لاو در نقش یک کارآگاه رسوا ظاهر می شود که استخدام می شود تا معمای چندین قتل عجیب را که قبل از روی کار آمدن ملکه جدید اتفاق افتاده است ، حل کند .

6 – دکتر خوب :

good_doctor_-_moviemag

داستانی در مورد یک دکتر خوب و یک کار ناشایست ! اورلاندو بلوم نقش اول فیلم است و نقش دکتری را بازی می کند که با یک بیمار زیبا و جوان به موفقیت دست پیدا می کند و به او وابسته می شود . او به فکر راه هایی می افتد که این بیمار را بیشتر در بیمارستان نگه دارد تا به او نزدیکتر شود .




7- یک مجلس عیاشی از مد افتاده :

کمدی ای در مورد چندین دوست دوران دبیرستان و قدیمی که تصمیم می گیرند در دهه سی ام زندگی شان یک شب را به عیاشی بپردازند . با بازی جیسون سادیکیس و ویل فورت .

8 – شب گذشته :

بعد از هفت سال زندگی مشترک وسوسه و شک در زندگی یک زوج جوان رخنه می کند . آیا شوهر با همکار زیبایش رابطه دارد ؟ آیا همسرش با عشق قدیمی اش ارتباط دارد ؟ کیرا نایتلی و سام ورثینگتون اوج هنرنمایی خود را به عنوان این زوج به نمایش گذاشته اند .

9 – گردش :

مجله تایم قبلا هشدار داده بود هنگامی که برای دیدن این فیلم به سینما می روید مشروب همراه خود نیاورید چون ممکن است از بینی شما بیرون بیاید یا روی نفر جلویی بریزد . استیو کوگان و راب برایدون در نقش دو شخصیت ظاهر می شوند که ماجرای گردش خود به انگلیس و خوش گذرانی هایی که در طول سفر انجام داده اند را نقل می کنند .

10 – شکارچی غول :

داستانی نه چندان جدید با صحنه های اکشن نفس گیر همراه با ترس ، فیلمبرداری ظریف و شوخی های مسخره !

the_troll_hunter_-_moviemag

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها