صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : یازدهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / نام فیلم را با توجه به طرح مینیمال حدس بزنید!

یازدهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / نام فیلم را با توجه به طرح مینیمال حدس بزنید!

rggjddscv

اینبار در « آزمون سینمایی » مووی مگ تصمیم گرفتیم تا با استفاده از هنر مینیمالیسم، تصاویری از آثار برجسته سینما را در سایت مووی مگ قرار دهیم تا شما نسبت به شناسایی و انتخاب گزینه صحیح اقدام نموده و این آزمون سینمایی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ساده‌گرایی یا مینیمالیسم یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته ‌است.

آیا فکر میکنید که مخاطب جدی سینما هستید و به خوبی می توانید با مشاهده نشانه ای، فیلم مورد اشاره را شناسایی نمایید ؟ پس بهتر هست تا آزمون سینمایی طراحی شده توسط سایت مووی مگ را گذرانده تا از میزان اطلاعاتتان درباره تاریخچه سینما مطلع گردید.

 

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام کرده و سپس اقدام به گذراندن آزمون های سینمایی کنید. شما می توانید به راحتی و بصورت رایگان در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در این جامعه مجازی در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

برای دسترسی به بخش « آزمون سینمایی »  بر روی آیکون زیر کلیک کرده یا از منوی بالای سایت بر روی بخش « مطالب » رفته و سپس به « آزمون سینمایی » وارد شوید.

لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان را درباره « آزمون سینمایی » به اطلاع ما برسانید.

 

quiz3tt

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها