صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صحبت های عجیب بازیگر نامزد جایزه اسکار : من کشف کردم که یک ضربدر یک می شود 2 / اگر فیثاغورث و انیشتین زنده بودند تعجب می کردند!

صحبت های عجیب بازیگر نامزد جایزه اسکار : من کشف کردم که یک ضربدر یک می شود 2 / اگر فیثاغورث و انیشتین زنده بودند تعجب می کردند!

15 9 15 1252591

بازیگر نامزد جایزه اسکار در یک گفت‌وگوی عجیب درباره آدم‌کشتن پدرش در مقابل چشمان او در کودکی سخن گفت.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، ترنس هاوارد در یک گفتگوی تازه نکته‌های ناگفته‌ای از زندگی خود را آشکار کرد. ستاره مجموعه تلویزیونی «امپراتوری» در این گفتگو اعلام کرد که در کودکی و درحالی‌که تنها دو سال سن داشته، شاهد قتل یک مرد به دست پدرش بوده است. این بازیگر در گفتگوی خود علاوه بر این از چیزهای بسیار دیگری نیز سخن گفت از جمله این‌که یک شیوه تازه ریاضی اختراع کرده که در آن یک ضرب‌در یک برابر با دو می‌شود. او همچنین از خیانت رابرت داونی‌جونیور به خودش گفت.

هاوارد در مصاحبه خود با رولینگ‌استون بیشتر از این‌که راجع به فعالیت‌های هنری خود صحبت کند، درباره موضوعاتی چون کارش بر روی مدل تازه‌ای از ریاضیات سخن گفت. این بازیگر با اعلام این‌که روزانه بیش از 17 ساعت روی این موضوع کار کرده است، گفت : «از دوران کودکی همیشه با دیدن یک حباب این سوال در ذهنم به وجود می‌آمد که چرا حباب به خود شکل کروی می‌گیرد و به اشکال دیگری همچون مثلث و مربع در‌نمی‌آید. من دلیل آن را پیدا کرده‌ام، اگر فیثاغورث، انیشتن یا تسلا کار من را می‌دیدند، حتما تعجب می‌کردند.» او در ادامه سخنان خود از کشف تازه خود خبر داد که بر اساس آن یک ضرب‌در یک ، دو خواهد شد.

این بازیگر که در قسمت نخست فیلم «مرد آهنی» دستمزدی بیشتر از رابرت داونی‌جونیور دریافت کرده بود، در این مصاحبه از کمک خود به حضور داونی‌جونیور در این فیلم پرده برداشت. او در این باره گفت : « عوامل فیلم به خاطر یک سری مسائل در گذشته داونی‌جونیور قصد داشتند تا او را از پروژه کنار بگذارند، اما من با اصرار زیاد از او پشتیبانی کردم و زمینه حضور او در نقش اول «مرد آهنی» را فراهم کردم.» اما زمانی که برای قسمت دوم فیلم هاوارد با عوامل فیلم به مشکل خورد و قرار شد که نقش او در این فیلم کوتاه‌تر شود، او با داونی‌جونیور تماس گرفته و درخواست کمکی مشابه از او می‌کند که با بی‌اعتنایی بازیگر نقش اول «مرد آهنی» روبه‌رو می‌شود. هاوارد در این باره گفت : «رابرت داونی جونیور به خاطر من در نقش اصلی تمام قسمت‌های «مرد آهنی» حضور یافت و از این راه 100 میلیون دلار درآمد کسب کرد، و در طرف مقابل من به خاطر او 100 میلیون دلار از دست دادم

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها