صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : براد پیت و آنجلینا سالیانه ۶ میلیون یورو خرج فرزندانشان می کنند

براد پیت و آنجلینا سالیانه ۶ میلیون یورو خرج فرزندانشان می کنند

brad-and-angelina-with-kids

آنجلینا جولی و براد پیت هر سال حدود ۶.۱ میلیون یورو برای شش فرزندشان هزینه می کنند.

به گزارش واحد خبر آفتاب ، مدوکس ۹ساله ، پکس ۷ساله ،زهرا ۷ ساله ، شیلو ۴ ساله ، ناکس و ویوین ۲ساله ، شش فرزند این دو بازیگر مشهور هستند که هر کدام یک پرستار دارند و این زوج هالیوودی سالانه حدود 541/000   یورو دلار به این پرستارها می پردازند.اما این فقط یکی از هزینه های آنهاست.

آنجلینا و براد برای تغذیه فرزندان خود حدود 22/000 یورو ، برای جشن تولدهایشان 38/000 یورو، برای پوشاک فرزندانشان 58/000 یورو و برای فعالیتها و سرگرمیهای روزمره آنها حدود 92/000 یورو خرج می کنند.

این زوج مشهور که مرتبا” برای شرکت در فیلمها و پروژه های مختلف به کشورها و شهرهای دیگر سفر می کنند ، به آموزگاران و مربیانی که آنها را در این سفرها همراهی می کنند ، 600/000 یورو می پردازند و برای اینکه بتوانند با جت شخصی خودشان سفر کنند ، سالانه ۳.۱ میلیون یورو هزینه می کنند.

علاوه بر این هزینه ها ، آنجی ۳۵ساله و براد ۴۷ ساله برای اقامت در هتلهای گرانقیمت نیز هزینه های هنگفتی می پردازند. آنها یکبار برای اقامت خانوادگی در هتل والدورف آستوریا در نیویورک ، 300/000 یورو پرداختند.

یک منبع خبری گفت:” آنها سالانه میلیونها دلار به سازمانها و بنیادهای خیریه اعطا می کنند و سعی می کنند از این طریق مخارج و هزینه های بالای زندگی خود را توجیه کنند.”

سخنگوی این دو ستاره هالیوود در مورد این موضوع هیچ توضیحی نداده است.

منبع : پرتال آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها