صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنباله « مردان سیاه پوش » بدون حضور ویل اسمیت ساخته خواهد شد!

دنباله « مردان سیاه پوش » بدون حضور ویل اسمیت ساخته خواهد شد!

2 1 20159252038

«مردان سیاه پوش» در قالب فیلمی جدید دوباره راهی سینماها می‌شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، کمپانی سونی اعلام کرد «مردان سیاه‌پوش» را حداقل در قالب سه فیلم جدید دوباره به سینماها باز می‌گرداند. اما در عین حال اعلام شده ویل اسمیت دیگر هیچ جایگاهی در این فیلم نخواهد داشت. تهیه کنندگان این فیلم اعلام کرده اند که شایعات درست است و سونی قصد ساخت ادامه این فیلم را دارد. اما خبرهای دقیق‌تر درباره این بازسازی ممکن است برای خیلی از طرفداران این فیلم خوشایند نباشد؛ چون والتر پارکس در گفتگویی گفته است در میانه‌های بررسی این پروژه هستند و همه چیز دارد خیلی سریع پیش می‌رود.

وی درباره این که آیا ویل اسمیت دوباره بخشی از این فیلم خواهد بود نیز گفته است: به احتمال زیاد نه. دیگر تهیه کننده این فیلم یعنی لوری مک دونالد نیز لابه لای گفتگوها اعلام کرده که این فیلم در قالب یک سه گانه ساخته می‌شود.

ساخت سه فیلم دیگر از «مردان سیاه پوش» می‌تواند خبر خیلی خوشایندی برای دوستداران فیلم‌های فانتزی باشد. در هر حال گفته شده ویل اسمیت خیلی گرفتارتر از آن است که بتواند در این سه گانه حضور داشته باشد. او بازی در «جوخه خودکشی» را تازه تمام کرده و به تازگی فیلمی درباره باز‌ی‌های فوتبال آمریکایی با عنوان «ضربه مغزی» را به پایان برده است. این در حالی است که «پسرهای بد» 3 و 4 در فهرست کارهای در دست انجام او جای دارد.

«مردان سیاه‌پوش» به کارگردانی بری ساننفلد محصول سال ۱۹۹۷ امریکا است که ویل اسمیت و تامی لی جونز حسابی در آن درخشیدند. مامور کی با بازی تامی لی جونز عضو یک سازمان مخفی که هیچ وابستگی دولتی ندارد، باهدف حفظ زمین باید برای بیگانگان فرا زمینی واسکان آنها در اطراف شهر نیویورک تلاش کند و حافظه کسانی که از عملیات آنها باخبرشوند را پاک کند. جیمز دارل ادوارد با بازی ویل اسمیت نیز جزو کسانی است که هویت قبلی اش پاک میشود و تحت عنوان مامور جی فعالیت خود را آغاز میکند. این فیلم پر بود از سوسک‌های بزرگ فضایی و حشرات عجیب و غریب.

«مردان سیاه پوش 2» در سال 2002 به کارگردانی بری ساننفلد با دو بازیگر اصلی‌اش ساخته شد و مایکل جکسون هم در آن حضوری کوتاه داشت. قسمت سوم این فیلم پس از 10 سال با همان کارگردان و با حضور استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده به سینماها راه یافت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها