صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : دوازدهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / شناخت کارگردان از طریق زیبایی شناسی

دوازدهمین آزمون سینمایی مووی مگ آغاز شد / شناخت کارگردان از طریق زیبایی شناسی

RRMUKV8

فدریکو بابینا (Federico Babina) تعداد ۲۷ خانه خیالی، در رابطه با مجموعه فیلم‌های مشهور کارگردانان سینما را به تصویر کشیده است. وی این مجموعه را “Archidirector” نامیده است. مدل‌های گوناگون و منابع زیبایی شناختیِ فیلم‌ها به عنوان عوامل ساختاری، رنگ‌ها و مواد استفاده شده هستند که ویژگی مشترک بین آن‌ها، شخصیت محکم و معینشان است. با توجه با این که در سینما تک تک جزیبات یک فیلم از شخصیت منحصربه فرد و هنری کارگردان سرچشمه می‌گیرد، تصویرگر تلاش کرده این هویت و ویژگی‌ را تبدیل به اشکال معماری کند و با طراحی خانه‌هایی رویایی فضاسازی فیلم را تصویرسازی کند. بابینا (Federico Babina) ضمن توضیحی بیان می‌کند که چنین روش مشابهی در طراحی ساختمان نیز به کار گرفته شده است. او می‌گوید: “چنین چیز مشابهی در معماری هم اتفاق می‌افتد، هنگامی که حتی کوچک ترین جزئیات به شکل گیری امضای منحصر به فرد معمار کمک می‌کند.

آیا فکر می کنید که مهارت زیادی در شناسی کارگردان محبوبتان دارید و به راحتی می توانید آنان را شناسایی نمایید ؟ پس بهتر هست تا آزمون سینمایی طراحی شده توسط مجموعه مووی مگ را در این مورد گذرانده تا از میزان اطلاعاتتان اطمینان حاصل نمائید.

 

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام کرده و سپس اقدام به گذراندن آزمون های سینمایی کنید. شما می توانید به راحتی و بصورت رایگان در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در این جامعه مجازی در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

برای دسترسی به بخش « آزمون سینمایی » بر روی آیکون زیر کلیک کرده یا از منوی بالای سایت بر روی بخش « مطالب » رفته و سپس به « آزمون سینمایی » وارد شوید.

لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان را درباره « آزمون سینمایی » به اطلاع ما برسانید.

 

quiz3tt

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها