صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لی جونز و گوردون لویت به فیلم اسپیلبرگ می پیوندند

لی جونز و گوردون لویت به فیلم اسپیلبرگ می پیوندند

IMAGE634402944020937500

لی جونز و گوردون لویت به فیلم اسپیلبرگ می پیوندند

تامی لی جونز و جوزف گوردن لویت برای بازی در جدیدترین پروژه استیون اسپیلبرگ به نام “لینکلن”، با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده اند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، شرکت فیلمسازی “دیریم ورکز” که مسئولیت ساخت و اکران جدیدترین اثر استیون اسپیلبرگ به نام “لینکلن” (Lincoln) را دارد، روز گذشته اعلام کرد که برای تکمیل گروه بازیگران این فیلم سینمایی با تامی لی جونز و جوزف گوردون لویت وارد مذاکره شده است.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، علاوه بر تامی لی جونز و جوزف گوزدون لویت بازیگران دیگری مانند هال هابروک، جیمز اسپادر، جان هاوکز، تیم بلیک نلسون، بروس مک گیل و جوزف کراس نیز برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی با مسئولین شرکت فیلمسازی “دریم ورکز” وارد مذاکره شده اند.
بنابر اظهارات مسئولین سازنده فیلم سینمایی “لینکلن”، دیوید کاستابیل، بیرون جنینگز، داکین متیوز، بوریس مک گیور، گلوریا ریوبن، جرمی استرانگ و دیوید وارشوفسکی نیز به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک برای بازی در این فیلم سینمایی وارد مذاکره می شوند.
همچنین پیش از این نیز مسئولین شرکت فیلمسازی “دریم ورکز” اعلام کرده بودند که دنیل دی لوییس و سلی فیلد نیز به ترتیب به عنوان “آبراهام لینکولن” و “مری تاد” (همسر لینکولن) در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.
فیلمنامه فیلم زندگی نامه آبراهام لینکلن، شانزدهمین رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را نیز تونی کاشنر براساس رمانی به نام “گروه رقیبان” (Team of Rivals) از دوریس کرنز گودوین می نویسد.
تامی لی جونز، در این فیلم سینمایی نقش “تادئوس استیونس”، نمایده ایالات پنسیلوانیا در کنگره آمریکا و رییس یک حذب سیاسی را بازی می کند. گوردون لویت نیز در نقش “رابرت تاد لینکولن”، پسر ارشد ابراهام لینکلن، جلوی دوربین می رود.
بازیگران دیگری که به این فیلم سینمایی می پیوندند نیز در نقش های مکمل شخصیت های اصلی داستان بازی می کنند.
این فیلم سینمایی دوران ریاست جمهوری آبراهام لینکلن، شانزدهمین رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را در بین سال های 1861 و 1865 میلادی را به تصویر می کشد.
همچنین فیلمبردارین این پروژه سینمایی عظیم در پاییز سال جاری و در ایالت ویرجینیا آغاز می شود و انتظار می رود طبق برنامه ریزی ها فیلم سینمایی “لینکلن” در اواخر سال 2012 میلادی بر روی پرده سینماها رود.
تامی لی جونز در ماه جولای سال جاری با فیلم سینمایی “کاپیتان آمریکا: اولین خونخواه” (Captain America: First Avenger) بر روی پرده سینما ها می رود و جوزف گوردون لویت نیز بازی در فیلم سینمایی “شوالیه سیاه برمی خیزد
” (The Dark Knight Rises) را از تابستان سال جاری آغاز می کند.

منبع : خبرگزاری سینمای ایران (cinemapress.ir)

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها