صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : فیلم پگاه آهنگرانی علیه مسعود ده نمکی!

فیلم پگاه آهنگرانی علیه مسعود ده نمکی!

pegah_ahangrani_3

اخیرا فیلم مستندی علیه مسعود ده نمکی منتشر شده است که توسط پگاه آهنگرانی ساخته و در اختیار شبکه های ماهواره ای و شبکه های ضدانقلاب مانند بی بی سی قرار گرفته است.

فیلم ده نمكی ها، ساخته پگاه آهنگرانی در بی بی سی فارسی پخش شد.

فیلم، مستندی بود درباره فعایت های ده نمكی از دهه هفتاد تا به حال. در این مستند ازویدئوی مصاحبه های وی در نشست های مختلف و گفت وگو با منتقدان سینما و نشریاتی كه او در آن فعالیت داشت، استفاده شده بود اما تمركز اصلی روی اخراجی ها و حواشی آن بود.

پارس توریسم در همین رابطه نوشت: نشان دادن حضور وزیر فرهنگ، صفار هرندی در سر صحنه فیلم، تمجید و حمایت حسینی از فیلم و ابراز امیدواری به ساخت قسمت سوم و جشن باشكوه برای افتتاحیه قسمت سوم در مقابل سوالی درباره حمایت همه جانبه از ده نمكی و جواب منفی او، ازنكات جالب این مستند بود.

در بخشی دیگر محمدعلی ابطحی با حمایت از اخراجی ها گفت كه ما در كار خودمان موفق بوده ایم چرا كه چماق دار سابق به كارگردان تبدیل شده و این روند خوبیست!

در این مستند كه از منتقدان مختلفی در باره اخراجی ها سوال شده بود به غیر از مسعود فراستی كسی از اخراجی ها تعریف و تمجید نكرد، كنار هم گذاشتن حرف های ده نمكی در مصاحبه های مختلف از نكات برجسته فیلم بود.

منبع : جهان نیوز

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها