صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کاترین زتا جونز برای نجات حیات وحش تلاش می کند

کاترین زتا جونز برای نجات حیات وحش تلاش می کند

Catherine-Zeta-Jones-063

کاترین زتا جونز ، ستاره مشهور هالیوود ، برای نجات حیات وحش منطقه اسنودنیا در ویلز ، از یک کمپین یک میلیون پوندی حمایت می کند .

به نقل از اسکای نیوز، هدف این کمپین جمع آوری ۱ میلیون پوند معادل ۳/۱ میلیون دلار ، برای خرید یک مزرعه و دریاچه به وسعت ۶۱۴ هکتار در دره نانت گوینانت ، است

در طول ۱۰سال گذشته ،این کمپین حدود ۵۰۰هزار پوند برای خرید این مزرعه جمع آوری کرده است .

نگرانی که در حال حاضر وجود دارد این است که اگر این یک میلیون پوند به موقع حاضر نشود ،این مزرعه و دریاچه ممکن است به دست تاجران و دلالان بیافتد و حیات وحش آن نابود شود.

دهها سال است که در این مزرعه چیزی کاشته نشده است ومکان امنی برای حیوانات این منطقه از جمله پرندگان ، محسوب می شود .

این منطقه همان مکانی است که اژدهای اساطیری قرمز ، اژدهای سفید را شکست داد و به تبع آن به نماد ملی ویلز تبدیل شد.

زتا جونز چشم انداز و منظره زیبای منطقه اسنودنیا را “منحصر به فرد ” توصیف کرد و گفت:”کمک به حفظ این منطقه و حیات وحش زیبا برای نسلهای آینده ، فرصتی است که ممکن است هرگز تکرار نشود .”

این بازیگر زیبای هالیوود هشدار داد:”اگر ما همین حالا برای حفظ این منطقه زیباو فوق العاده اقدام نکنیم ، ممکن است حیات وحش و طبیعت بکر آن بدست کمپانی های تجاری نابود شود.”

ریچارد نیل ، مدیر کل این کمپین گفت:” این کمپین با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است.”

او گفت:”ما نیمی از راه را رفته ایم و حدود ۵۰۰هزار پوند جمع آوری کرده ایم اما هنوز راه زیادی باقی مانده است و باید ۵۰۰هزار پوند دیگر جمع آوری شود تا بتوانیم این مزرعه را خریداری کنیم و اقداماتی را که برای بهبود محیط زیست این منطقه لازم است ، انجام دهیم.

اگر این کمپین بتواند در کار خود موفق شود و به هدف خود دست باید ، همه مردم می توانند مانند گذشته به این منطقه زیبا بیایند و از مناظر آن لذت ببرند.

منبع : پرتال آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها