صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : پاریس تا پاریس در کن

پاریس تا پاریس در کن

PARIS
شبكه جهاني سحر با فيلم سينمايي’ پاريس تا پاريس’ در كنار ديگر آثار انتخاب شده صدا و سيما، در بازار شصت و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كن كه از امروز آغاز شده، ارايه مي شود.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي شبكه جهاني سحر روز چهارشنبه اعلام كرد: اين فيلم كه پاييز سال گذشته در فرانسه ساخته شد، اثر جديدي از ‘محمد حسين لطيفي’ كارگردان سينما و تلويزيون است كه در بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره بيست و نهم فيلم فجر هم حضور داشت و در بخش جنبي ‘ تجلي اراده ملي’ اين جشنواره نيز مورد تقدير قرار گرفت.
پاريس تا پاريس داستان’ اسماعيل حقيقت’ و دخترش’ يلدا’ است. او كه سالها پيش و با شروع جنگ تحميلي، تحصيل در رشته پزشكي در دانشگاهي در پاريس را رها كرده و به ايران مراجعت كرده، حالا به خاطره معالجه مجبور است به پاريس باز گردد. در اين سفر’ يلدا’ هم همراه’ اسماعيل’ است .
در اين فيلم سينمايي، كه قرار است امسال در سينماهاي تهران و شهرستانها اكران شود ‘حسين ياري’، ‘ياسمن نوروزي’، ‘كاظم بلوچي’، ‘مهرداد معتمدي’ و ‘يگانه بلوچي’ در كنار ‘ژاك برونه’،’كاترين سلو’ و ‘سقوين برتلو’ و … حضور دارند و تهيه كنندگي آن را منصور سهراب پور عهده دار است.
جشنواره فيلم كن از 11 تا 22مي سال 2011، 21 ارديبهشت تا اول خرداد ماه- در فرانسه برگزار مي شود
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها