صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : معرفی بخش جدید

معرفی بخش جدید

8ball_nicu_buculei_01

با سلام خدمت کاربران محترم سایت مووی مگ

همانطور که که می دانید، مدتی است بخشی تحت عنوان ” دیدگاه وب نویسان ” در سایت ایجاد شده بود اما مطلبی در آن قرار نمی گرفت. قرار بر این بود که در این بخش،  نظرات منتقدان درباره یک فیلم را از آنان جویا شویم و سپس این نظرات را  در کنار یکدیگر قرار دهیم تا با مقایسه و جمع بندی آن به یک دید کلی درباره فیلم رسید. اما به دلیل عدم دسترسی به منتقدان ایرانی، موفق به راه اندازی این بخش نشدیم. نکته جالب درباره دسترسی به منتقدان این است که سایت مووی مگ به راحتی توانست نظر منتقدان خارجی را از آنان جویا شود و آنها نیز با استقبالی قابل توجه، نظراتشان را برایمان ارسال کردند اما مشکل ترین بخش کار دسترسی به منتقدان ایرانی بود!.عده ایی مشغله کاری را بهانه کردند ( حتی برای نوشتن چند خط ناقابل ! )، عده ایی دیگر اعلام کردند که علاقه ایی به ارائه نظراتشان ندارند و بعضی دیگر را هم در عصر تکنولوژی و ارتباطات نتوانستیم پیدا کنیم!. بهرحال این بخش به دلیل مشکلات ارتباطی با منتقدان ایرانی، نتوانست آغاز بکار کند و ناچاراً تصمیم به حذف آن گرفتیم.اما با حذف بخش دیدگاه وب نویسان، برآن شدیم تا بخشی تحت عنوان 8 سوال و 8 جواب ( با احتمال تغییر عنوان ) ایجاد کنیم.

در هر هفته تعداد زیادی فیلم اکران می شوند که پرداختن به همه آنها ( نقد و بررسی ) کار دشواری است. بنابراین مدیریت مووی مگ بعد از مشاوره با نویسندگان سایت تصمیم گرفت تا بخشی جدیدی تحت عنوان ” یک فیلم ، 8 سوال” ایجاد کند و در این بخش، 8 سوال کلیدی درباره فیلمهایی که در بخش نقد و بررسی معرفی نمی شوند را پاسخ دهد تا خوانندگان محترم سایت بتوانند اِشراف کاملی نسبت به فیلمهای تازه اکران شده داشته باشند. بنابراین در حال حاضر 3 بخش به معرفی فیلمهای اکران شده خواهد پرداخت : معرفی فیلم ( که حاوی اطلاعات به همراه خلاصه ایی از داستان فیلمهایی است که در هفته های آینده اکران خواهند شد ) ، نقد و بررسی  فیلم ( نقد و بررسی جدیدترین فیلمهای اکران شده ) و یک فیلم ، 8 سوال ( که حاوی 8 سوال کلیدی درباره ماهیت بعضی از فیلمهای تازه اکران شده است ).امیدواریم بخش ” یک فیلم ، 8 سوال ”  مورد استقبال شما خوانندگان گرامی قرار گیرد.

از کاربران محترم سایت مووی مگ تقاضا داریم تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات، ما را در اداره هرچه بهتر سایت مووی مگ ، یاری نمایند.

با تشکر

مدیریت مووی مگ

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها