صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خوشحالی پنلوپه کروز از حضور در “دزدان دریایی کارائیب۴”

خوشحالی پنلوپه کروز از حضور در “دزدان دریایی کارائیب۴”

penelope-cruz

هنگامی که یکی از نقشهای فیلم چهارم “دزدان دریایی کارائیب ” به پنلوپه کروز پیشنهاد شد ، او آنقدر خوشحال شد که فریاد زد.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از اسکای نیوز، این بازیگر اسپانیایی که قبلا” با جانی دپ ، ستاره فیلم “دزدان دریایی کارئیب” در فیلم “ضربه” و با راب مارشال ،کارگردان این فیلم در فیلم “ناین “، همکاری کرده بود، از اینکه دوباره فرصت همکاری با این دو فرد را پیدا کرد ، بی نهایت خوشحال شد.

پنلوپه گفت:”من و راب مشغول غذا خوردن بودیم که ناگهان راب رو به من کرد و گفت :من می خواهم یک سئوالی از تو بپرسم اما می ترسم،چون ممکن است تو به پیشنهاد من جواب منفی بدهی .”

“من جواب دادم : تو باید این سئوال را بپرسی ؟ او گفت:آیا مایلی در پروژه “دزدان دریایی کارائیب با من و جانی همکاری کنی؟ من با شنیدن این پیشنهاد ، از فرط خوشحالی فریاد کشیدم.”

من واقعا” راب را دوست دارم و مدتها بود که دلم می خواست دوباره با او همکاری کنم.”

پنلوپه تجربه قبلی خود در همکاری با جانی دپ را نیز بسیار عالی و بی نظیر توصیف کرد.

او گفت:”جانی یک دوست بسیار خوب و فوق العاده است. او شخصیت اصیل و منحصر بفردی دارد.من خاطرات زیادی از فیلم “ضربه” دارم. دوره فوق العاده جالبی بود.واقعا” دلم برای کارکردن با جانی تنگ شده بود.”

پنلوپه در مصاحبه با مجله جی کیو درباره نحوه انتخاب فیلمهایش صحبت کرد.

پنلوپه به مجله جی کیو گفت :”من از سن ۱۶ یا ۱۷ سالگی کار بازیگری را آغاز کردم. در آن زمان هیچ وقت به اینکه پیشنهاد بازی در یک پروژه را نپذیرم ، فکر نمی کردم . فقط می خواستم بازی کنم و همه کار در هر فیلمی که به من پیشنهاد می شد ، می پذیرفتم .”

“اما حالا وضعیت کاملا” فرق می کند. اگر بدانم در پروژه ای که به من پیشنهاد شده با آدمهای درست و خوبی همکار نخواهم شد ، هیچ وقت آن پروژه را قبول نمی کنم ، حتی اگر پروژه بسیار بزرگ و مهمی باشد.”

منبع : پرتال آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها