صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « پلیس بورلی هیلز » به سینما باز می گردد

« پلیس بورلی هیلز » به سینما باز می گردد

20160615154300 1

بالاخره پس از چند سال بحث و تردید در باره تولید چهارمین قسمت مجموعه فیلم «پلیس بورلی هیلز»، کمپانی پارامونت خبر ساخت قسمت جدید را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از جام جم، جری بروکهایمر تهیه کننده اصلی این مجموعه فیلم با انتخاب کارگردان قسمت چهارم، می گوید کلید فیلم برداری آن اوایل سال 2017 زده می شود.

تیم دو نفره عرب تبار ادیب العربی و بلال فلاح، وظیفه کارگردانی «پلیس بورلی هیلز 4» را به عهده دارند. ادی مورفی بازیگر اصلی این مجموعه فیلم هم، از این انتخاب راضی است.

منابع نزدیک به فیلم می گویند مورفی و بروکهایمر پس از تماشای اولین کار بلند سینمایی این دو کارگردان به نام «سیاه»، احساس کردند آن ها بهترین گزینه برای مجموعه فیلم آن ها هستند.

فیلم نامه جهارمین «پلیس بورلی هیلز» را اندرو نمک و جاش آپلبلام نوشته اند. این فیلم نامه با تغییراتی از سوی دو کارگردان قسمت تازه روبرو خواهد شد.

در این فیلم نامه، کاراکتر آلکس که شخصیت محوری این مجموعه فیلم است، به ریشه های دیترویتی خود برمی گردد و با مشکلات و دردسرهای مربوط به آن دست و پنجه نرم می کند.

به نوشته امپایر آنلاین، تهیه کنندگان این کمدی اکشن خانوادگی امیدوارند قسمت تازه آن را برای نمایش عمومی در روزهای پایانی سال 2017 آماده کنند.

رسانه های گروهی می نویسند صنعت سینما بیش از دو دهه است که تلاش دارد قسمت تازه ای از مجموعه فیلم موفق دهه هشتادی «پلیس بورلی هیلز» را تولید کند.

اما در این مدت فیلم نامه و کارگردان مناسبی برای آن پیدا نکرده بود. ادی مورفی هم سال قبل در گفت و گویی اعلام کرد فقط در صورتی با قسمت تازه همکاری می کند که “فیلم نامه ای عالی” داشته باشد.

بحث تولید قسمت چهارم فیلم در شرایطی کاملا جدی شده که مدتی قبل اعلام شد این مجموعه فیلم تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی می شود.

اپیزود آزمایشی این مجموعه هم مدتی قبل ساخته شد و قرار است بزودی به روی آنتن تلویزیون برود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها