صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : راسل کراو در سوپرمن!

راسل کراو در سوپرمن!

Russell-Crowe_
بازیگر نیوزیلندی در تازه‌ترین فیلم «سوپرمن» نقشی را بازی می‌کند که مارلون براندو در نسخه سال 1978 به عهده داشت.
به گزارش خبرآنلاین، از زمانی که کریستوفر نولان نظارت بر فیلم جدید «سوپرمن»‌ را به عهده گرفت، به دنبال ستاره‌ای برای بازی در نقش جور-ال، پدر واقعی سوپرمن بود.
نولان اکنون بازیگر خود را پیدا کرده است: راسل کرو
کرو برای بازی در نقش جور-ال در «مرد فولادین» در حال مذاکره است، فیلمی که زاک اسنایدر برای استودیوهای برادران وارنر و لجندری پیکچزر کارگردانی خواهد کرد.
هنری کاویل نقش سوپرمن را بازی می‌کند. پیش از این حضور ایمی آدامز، کوین کاستنر و دایان لین در «مرد فولادین» قطعی شده است. فیلمنامه را دیوید اس. گویر بر اساس داستانی از خودش و نولان نوشته است.
نولان مثل همیشه جزئیات داستان را مخفی نگه داشته است. او در عین حال یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. فیلمبرداری «مرد فولادین» ماه آینده آغاز می‌شود. بازیگر نقش مادر واقعی سوپرمن هنوز انتخاب نشده است.
مارلون براندو در فیلم 1978 «سوپرمن» به کارگردانی ریچارد دانر نقش جور-ال را بازی کرد. شان پن و کلایو اوون دیگر بازیگرانی بودند که برای این نقش با آن‌ها مذاکره شد.
راسل کرو سال 2010 دو فیلم «رابین هود» و «سه روز آینده»‌ را روی پرده سینماها داشت. او فیلم «مردی با مشت‌های آهنین»‌ را در مرحله پس از تولید دارد. این بازیگر 47 ساله در سال 2001 برای «گلادیاتور» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد
از فیلم‌های اخیر او می‌توان به «مرد سیندرلایی»، «گانگستر آمریکایی»، «مجموعه دروغ‌ها» و «شرایط موجود» اشاره کرد
مبنع : ایسنا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها