صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیت وینسلت و جاش برولین به “روز کارگر” می پیوندند

کیت وینسلت و جاش برولین به “روز کارگر” می پیوندند

kate_josh

کیت وینسلت و جاش برولین برای بازی در “روز کارگر” با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده اند.

کیت وینسلت بازیگر فیلم های سینمایی “تایتانیک” (Titanic)، “جاده انقلابی” (Revolutionary Road) و “در جستجوی ناکجاآباد” (Finding Neverland) و جاش برلین بازیگر آثار مطرحی مانند “وال استرین، پول هرگزنمی خوابد” (Wall Street: Money Never Sleeps)، “جایی برای پیر مردها نیست” (No Country for Old Men) و “شهامت واقعی ” (True Grit) برای بازی در “روز کارگر” (Labor Day) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده اند.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی رایتی، جیسون ریتمن، کارگردان مطرح و برجسته فیلم های سینمایی “بالا در هوا” (Up in the Air)، “جونو” (Juno) و “برای سیگار کشیدن از شما متشکرم” (Thank You for Smoking) کارگردان و نویسندگی فیلمنامه این پروژه سینمایی را برعهده دارد.
این فیلم سینمایی داستان پسر جوانی را به تصویر می کشد که در روز کارگر با غریبه ای ملاقات می کند و درس های زندگی بسیاری را از او می آموزد. وینسلت در نقش مادر پسر جوان و برولین در نقش غریبه ایفای نقش می کنند.
همچنین شرکت فیلمسازی “پارامونت پیکچرز” (Paramount Pictures) مسئولیت اکران فیلم سینمایی “روز کارگر” در آمریکای شمالی و سایر کشورهای دنیا را برعهده دارد.
کیت وینسلت پیش از این در سال 2009 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی “کتاب خوان” (The Reader) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود.
جاش برولین نیز پیش از این در سال 2009 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی “میلک” (Milk) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.
جیسون ریتمن نیز برای ساخت فیلم “بالا در هوا” نامزد دریافت 3 جایزه اسکار بهترین کارگردان، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده است
.
منبع : سینما پرس
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها