صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : برادپیت و خانواده اش در یک قلعه سکونت دارند !

برادپیت و خانواده اش در یک قلعه سکونت دارند !

Brad-Pitt-and-Angelina-Jolie-

براد پیت و آنجلینا جولی قلعه ای را اجاره کرده اند که زمانی برای محافظت از ساکنان منطقه مالت در برابر حملات دزدان دریایی استفاده می شد.

به نقل از اسکای نیوز ، این زوج مشهور هالیوودی و شش فرزندشان به مدت ۲ سال بطور موقت درکشور مالت واقع در جنوب غربی اروپا اقامت می کنند تا در هنگام فیلمبرداری پروژه جدید برادپیت با نام “جنگ جهانی زامبی ها ” در کنار او باشند.

بنا به گزارش یکی از وب سایتهای کشور مالت ،این خانواده بزرگ و پر جمعیت در قلعه ساده و مربع شکلی به نام ” کاخ گوارانا ” ساکن شده اند . این قلعه قدیمی که متعلق به قرن هجدهم است ، در یک روستای کوچک واقع شده است .

این قلعه به یاد یکی از شوالیه های تحت فرمان سنت جان با نام فرانچسکو رورو گوارانا ،” کاخ گوارانا” نامیده شده است.

این شوالیه شجاع در سال ۱۹۷۰ این سرزمین را فتح کرد و این قلعه مربع شکل را ساخت تا برای دفاع از مالت در مقابل تهاجم دائمی عربها و دزدان دریایی ، از آن استفاده کند .

فیلمبراداری پروژه ” جنگ جهانی زامبیها ” در ماه ژوئیه آغاز خواهد شد.فیلمنامه این فیلم بر اساس کتابی از مکس بروک ، نوشته شده است و تهیه کنندگی آن نیز به عهده براد پیت است.

این بازیگر جذاب و مشهور هالیوود در این پروژه نقش یک نماینده رسمی سازمان ملل متحد را بازی می کند که ۱۰ سال پس از حمله زامبی ها با بازماندگان این جنگ مصاحبه می کند.

این فیلم در کشور مالت فیلمبرداری می شود اما صحنه های آن طوری شبیه سازی می شود که انگار این فیلم در اسرائیل کنونی فیلمبرداری شده است زیرا داستان این فیلم در این مکان اتفاق می افتد.

منبع : پرتال آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها