صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لیندسی لوهان دوباره به دادگاه خواهد رفت

لیندسی لوهان دوباره به دادگاه خواهد رفت

lindsey

بنا به گفته دادستان شهر لس آنجلس ، لیندسی لوهان روز پنج شنبه به دادگاه خواهد رفت تا قاضی پرونده او ، مدارک و شواهد لازم را بررسی کند و تشخیص دهد که آیا او در مدت حبس خانگی خود ، خلافی مرتکب شده است یا نه؟

بنا به گزارش گیبون سندی ، سخنگوی دادستان کل ، نتیجه دادگاه لیندسی در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه اعلام خواهد شد .جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد این دادگاه در دسترس نیست اما گیبون اعلام کرد که دادگاه هیچ مدرک و یا گزارشی مبنی بر تخلف لیندسی لوهان در طول مدت حبس خانگی اش دریافت نکرده است .

استیو هانیگ ، سخنگوی رسمی لوهان گفت که هنوز نمی تواند در مورد این دادگاه اظهار نظر کند.

لیندسی لوهان در حال حاضر حدود یک ماه است که در حبس خانگی به سر می برد و در خانه خودش زندانی است. لیندسی که در سال ۲۰۰۷ بخاطر مصرف مواد مخدر و رانندگی در حالت غیر طبیعی و مستی توسط پلیس دستیگر شد و به شرط رعایت اصول اخلاقی و ترک مصرف مواد مخدر آزاد شد ، چندماه پیش بدون اجازه گرفتن از فروشندگان یک جواهر فروشی ، یک گردنبند گرانقیمت به خانه برد و به این ترتیب به دلیل نقض آزادی مشروط خود به چهارماه زندان و انجام خدمات اجتماعی محکوم شد. اما در دادگاه تجدید نظر ، قاضی پرونده در مجازات او تخفیف قائل شد و قرار شد که او بجای گذراندن چهار ماه زندان، ۳۵ روز در خانه خودش زندانی شود .

خبرگزاری آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها