صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : بلیط سینما در ماه رمضان نیم بها می شود

بلیط سینما در ماه رمضان نیم بها می شود

ticket

مدیر سینما آفریقا و یکی از اعضای انجمن سینماداران از تلاش برای نیم بها کردن بلیت های طرح ویژه ماه رمضان خبر داد.

محمدرضا صابری در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر گرفتیم که در طرح ویژه ماه رمضان آخرین سانس نمایش فیلم ساعت یک بامداد باشد تا مردم بتوانند به عبادات خود در این ماه برسند.

وی افزود: با توجه به کم شدن تعداد سانس های فوق العاده نسبت به سال قبل مشکلاتی از سوی اداره اماکن به وجود نمی آید. البته نامه نگاری و رایزنی هایی برای این طرح انجام شده و دیگر مخالفتی برای برگزاری آن وجود ندارد. چند فیلم نیز توسط ارشاد برای نمایش در سانس های فوق العاده پیشنهاد شده است.

این سینمادار در ادامه عنوان کرد: اگر یک فیلم کودک را بنیاد سینمایی فارابی برای اکران معرفی کند، قطعا یکی از فیلم های پیشنهادی ارشاد اکران نخواهد شد. صاحبان فیلم و پخش کننده ها می توانند آثار پیشنهادی خود برای اجرا در این طرح را به شورای صنفی نمایش معرفی کنند.

وی با اشاره به فیلم هایی که قرار است در این ماه روی پرده بروند، گفت: امسال خوشبختانه فیلم هایی خوبی چون “اینجا بدون من”، “سوت پایان”، “آقا یوسف”، “شبانه روز” و… در ماه رمضان روی پرده می روند که هر کدام از این آثار می توانند مخاطب داشته باشند و این فصل را جدا از طرح ویژه اکران رمضان زنده کنند. این آثار نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست.

صابری تاکید کرد: یکی از رمزهای موفقیت این طرح نیم بها کردن بلیت هادر سانس های فوق العاده بود. تلاش می کنیم امسال هم این موضوع را دنبال کنیم تا شاهد موفقیت در جذب مخاطب باشیم.

وی درباره طرح مبعث تا میلاد عنوان کرد: این طرح خوبی است که امیدوارم در اجرا موفق باشد. به هر حال اقشاری از مردم هستند که به دلیل قیمت بلیت های سینما نمی توانند برای دیدن فیلم مورد علاقه خود به همراه خانواده به سینما بروند. این یک هدیه است که آنها می توانند از آن بهره ببرند. ما تعداد سینما را از میدان انقلاب به سمت پایین انتخاب کردیم تا مخاطب بتواند از این شرایط استفاده کند.

خبرگزاری مهر

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها