صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «سه تفنگدار» تا پاییز سینمایی می شوند

«سه تفنگدار» تا پاییز سینمایی می شوند

3

پروژه سینمایی «سه تفنگدار» با بازی «اولاندو بلوم»، پاییز امسال به سینماهای جهان می رسد.

فیلم «پائول دبلیو.اس اندرسون» برای اكران در۲۱ اكتبر(۲۹ مهر) سال ۲۰۱۱ میلادی در دو قالب دو و سه بعدی آماده می شود.

بنا بر اعلام ورایتی، این فیلم جدید اندرسون توسط كمپانی سومیت اینترتیمنت تهیه و تولید می شود.

سه تفنگدار رمانی است اثر نویسنده فرانسوی الکساندر دوما. این رمان قهرمانی ها و دلاوری های سه تن از تفنگداران لویی سیزدهم به نامهای آتوس، پورتوس، آرامیس و همچنین جوانی دلیر و باهوش به نام دارتن یان که عضو تفنگداران سلطنتی است را روایت می کند. این چهار تن با هم پیمان دوستی بستند و در همه مهالک و مخاطرات با یکدیگر بودند. الکساندر دوما در این رمان اشخاص، زندگی و تاریخ قسمتی کوچک از تاریخ فرانسه را با مهارتی خاص به خوانندگان نشان می دهد.

از دیگر بازیگران این پروژه ی سینمایی می توان به اورلاندو بلوم ، جیمز گوردون كمدی بریتانیایی، لوگان لرمان، مایتو مك فدین اشاره كرد.

سه تفنگدار در سال ۱۸۴۴ میلادی به صورت دنباله دار در یکی از مجلات فرانسوی منتشر شد. اولین بار این کتاب توسط محمد طاهر میرزا قاجار در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار به فارسی ترجمه و به صورت چاپ سنگی منتشر شد. در سالهای بعد ترجمه جدیدی از کتاب توسط ذبیح الله منصوری صورت گرفته است. ترجمه اخیر در ۱۰ مجلد منتشر شده است.

اورلندو بلوم بازیگر سرشناس هالیوود در مهرماه سال گذشته، به پاس تعهدش به حقوق كودكان در سراسر جهان، به عنوان سفیر صلح سازمان یونیسف انتخاب شد.

بلوم بازیگر یكی از نقش های اصلی این فیلم درفیلم های معروفی چون «دزدان دریایی كارائیب» و «ارباب حلقه ها» پس از سال ۲۰۰۷ كه از مدارس مناطق محروم كشور نپال بازدید كرد، از برنامه های سازمان یونیسف حمایت كرده است.

ایسنا

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها