صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کوین کاستنردر فیلم تازه تارانتینو

کوین کاستنردر فیلم تازه تارانتینو

castner
کوین کاستنر برای بازی در نقش یک شخصیت سادیستی در وسترن «جانگو آزاد شده» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو در حال مذاکره است.
به گزارش خبرآنلاین، کاستنر که عموما در فیلم‌ها در نقش آدم‌های خوب ظاهر می‌شود، در صورت توافق در این فیلم نقش «ایس وودی» را بازی می‌کند، یک شخصیت ناخوشایند که تارانتینو متخصص آن است.
«جانگو آزاد شده» درباره یک دندانپزشک آلمانی – اکنون جایزه‌بگیر – با بازی کریستوف والتس است. او برده‌ای (با بازی جیمی فاکس) را می‌خرد که می‌تواند مردی را که دنبالش است، پیدا کند.
جایزه‌بگیر و برده با هم دوست می‌شوند و نقشه می‌کشند همسر برده را از دست کالوین کندی اهریمنی (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) نجات بدهند. کاستنر نقش یکی از افراد کندی را بازی خواهد کرد.
تارانتینو فیلمنامه «جانگو آزاد شده» را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند.
کاستنر همچنین قرار است در «مرد فولادین» فیلم جدید «سوپرمن»‌ نقش جاناتان کنت، پدرخوانده سوپرمن را که یک مرد شریف است، بازی کند.
این بازیگر و کارگردان 56 ساله برای فیلم «رقص با گرگ‌ها» (1990) برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد. تارانتینو سازنده فیلم‌هایی چون «سگدانی»، «داستان عامه‌پسند»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» است
خبرآنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها