صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اکران پروانگی با بازی سعید راد

اکران پروانگی با بازی سعید راد

parvanegi
فیلم سینمایی “پروانگی” به کارگردانی قاسم جعفری و بازی سعید راد یکی از گزینه‌های اکران ماه رمضان است.

فیلم “پروانگی” علاوه بر تهران در مکه و فرانسه فیلمبرداری شده است. این فیلم، داستان نویسنده‌ای را روایت می‌کند که به دعوت دوستش از آمریکا به فرانسه می‌آید اما به محض ورود به پاریس متوجه می‌شود دوستش مرده و با کتاب نیمه تمام دوستش روبرو می‌شود

 

 

 

سعید راد، مهدی سلوکی، ایندا رویا، میتر کوتون، دریاموند رو، سسیله چائولون و مارینه دمونتلیه بازیگران این فیلم سینمایی هستند. فیلم محصول سازمان توسعه سینمایی سوره، موسسه فرهنگی هنری شهرزاد و موسسه قاب آسمان است.

پخش “پروانگی” را سازمان سینمایی سوره برعهده دارد، نویسنده فیلمنامه این فیلم فرهاد طب نوری و علیرضا کاظمی‌پور هستند، فرزاد جودت مدیر فیلمبرداری، موسیقی را مازیار فلاحی ساخته و محمدرضا علیمردانی گوینده آن است. محمد قومی طراح گریم و حمید سیفی تدوینگر فیلم است.

حمید توکلیان مدیر صدابرداری است، محمود موسوی‌نژاد صداگذاری و میکس را انجام داده، صدیقه صحت مجری طرح “پروانگی” است. قاسم جعفری و جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

گفتنی است پوستر این فیلم که به تازگی رونمایی شده، توسط حیدررضایی طراحی شده است.

سعید راد به تازگی بازی در فیلم سینمایی “گیرنده” به کارگردانی مهرداد غفارزاده را تمام کرده است.
قاسم جعفری کارگردانی مجموعه‌های “خط قرمز”، “مسافری از هند” و “کمکم کن” و فیلم‌های “بازنده”، “گرگ و میش”، “مجنون لیلی” و “دختران” را در کارنامه دارد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها