صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «اما استون» گانگستر می شود!

«اما استون» گانگستر می شود!

12121212

مسوولان شرکت فیلمسازی برادران وارنر که مسوولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی «دسته گانگسترها» را برعهده دارند، به تازگی اعلام کرده اند، «مك كی» بازیگر آثاری چون «مهلكه» اثر كاترین بیگلو و «چشم عقاب» در این فیلم ایفای نقش خواهد داشت.

غیر از «شون پن»، «جاش برولین» ، «آنتونی مك كی» و «رایان گاسلینگ» هم برای بازی در این فیلم درام جنایی دعوت به همکاری شده اند.

«ویل بیل» براساس مجموعه مقالاتی از روزنامه لوس آنجلس تایمز فیلمنامه «دسته گانگسترها» را می نویسد و «روبن فلشر» کارگردانی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.

«شون پن» در این فیلم در نقش گانگستری به نام «میکی کوهن» بازی می کند، اما هنوز کاراکتر های جاش برولین و رایان گاسلینگ معرفی نشده است. «دان لین» و «کوین مک کورمیک» تهیه کنندگان فیلم سینمایی «دسته گانگسترها» هستند.

دان لین و کوین مک کورمیک نیز تهیه کنندگان فیلم سینمایی «دسته گانگسترها» هستند.

آخرین فیلم سینمایی که شون پن در آن ایفای نقش کرده است (درخت زندگی) ساخته ترنس مالیک است.

رایان گاسلینگ نیز در جدیدترین پروژه های سینمایی خود در فیلم های سینمایی «عشق احمق»، «دیوانه رانندگی» و «عید ماه مارس» به کارگردانی جورج کلونی بازی کرده است که به ترتیب در ماه های جولای، سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی اکران می شوند.

جاش برولین نیز که به تازگی در فیلم های سینمایی شهامت، جونا هکس و غریبه بلند قد سیاه را ملاقات خواهی کرد ایفای نقش کرده است، در جدیدترین پروژه خود در فیلم سینمایی مردان سیاه پوش ۳ بازی می کند.

اولین حضور «شون پن» در یك فیلم سینمایی به سال ۱۹۸۱ در فیلم «شیپور خاموشی» بازمی گردد كه «تام كروز» نیز در آن ایفای نقش داشت.

یك سال بعد او در فیلم كمدی «روزهای هیجانی در بلندی های هیجامنت» بازی كرد كه تا سال ها یكی از محبوب ترین و پرفروش ترین فیلم های «شون پن» بود. وی در سال ۱۹۸۳ رسما با فیلم «پسر های بد» نام خود را به جمع بازیگران حرفه ای هالییود اضافه كرد كه نقش آفرینی او در نقش «میك اوبراین» مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

«شون پن» تاكنون پنج بار نامزد جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد شده است كه دوبار در سال های ۲۰۰۴ برای

«رودخانه مرموز» و ۲۰۰۹ برای «میلك» موفق به كسب آن شده است.

وی برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ با فیلم «راه رفتن مرد مرده» نامزد اسكار شد و در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «شیرین و پست» به كارگردانی «وودی آلن» این عنوان را تكرار كرد. وی در سال ۲۰۰۳ با فیلم «من سام هستم» سومین نامزدی اسكار را نیز تجربه كرد.

در سال ۲۰۰۴ پس از بازی در فیلم «ترور ریچارد نیكسون» بود كه آكادمی اسكار از او برای عضویت در هیات امنا دعوت كرد. «شون پن» در سال ۱۹۹۱ اولین تجربه كارگردانی اش را با فیلم «دونده هندی» رقم زد. پس از آن وی سه فیلم دیگر با نام «نگهبان مرزی» (۱۹۹۵)، «قول» (۲۰۰۱) و «به سوی توحش» (۲۰۰۷) را ساخت كه بسیار مورد استقبال منتقدین قرار گرفتند.

«شون پن» در عرصه سیاست نیز همواره پر سرو صدا بوده است. وی در ژوئن ۲۰۰۵ پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان خبرنگار به تهران سفر كرد. وی به عنوان خبرنگار نشریه «سانفرانسیسكو كرونیكل» به ایران آمده بود.

وی یكی از منتقدین همیشگی سیاست های «جورج بوش»، رییس جمهوری سابق آمریكا بود كه آغاز جنگ علیه عراق را به شدت محكوم كرد.

«شون پن» در سال ۱۹۹۶ برای فیلم «راه رفتن مرد مرده» خرس نقره ای جشنواره برلین را برای بهترین بازیگر مرد گرفت و در سال ۱۹۹۷ بهترین بازیگر جشنواره كن شد. در سال ۲۰۰۴ با فیلم «رودخانه مرموز» جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوب را دریافت كرد و در سال ۲۰۰۳ جایزه یك عمر دستاورد سینمایی را از جشنواره سن سباستین گرفت.

«شون پن» كه دوبار در سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۳ بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز شد، سال گذشته ریاست هیات داوران جشنواره فیلم كن را برعهده داشت. آكادمی فیلم انگلستان نیز دو سال پیش جایزه یادبود «استنلی كوبریك» را برای تقدیر از یك عمر دستاورد سینمایی به «شون پن» اعطا كرد.

«اما استون» بازیگر آثاری چون مرد عنكبوتی پیش ازاین در فیلم هایی چون «سرزمین زامبی ها» و فیلم «آسان» به ایفای نقش پرداخته است.

ایسنا

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها