صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دو بازیگر مشهور به شرلوک هولمز کمدی پیوستند

دو بازیگر مشهور به شرلوک هولمز کمدی پیوستند

20170108181916 Ralph Fiennes Hugh Laurie

بازیگران «اسپکتر» و «مدیر شب» در جدیدترین اقتباس کمدی از داستان های شرلوک هولمز و جان واتسون محصول کمپانی سونی کنار ویل فرل نقش آفرینی می کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، رالف فاینز و هیو لاری در فیلم کمدی «هولمز و واتسون» به ویل فرل و جان سی. رایلی محلق می شوند.

هنوز جزییات زیادی از شخصیت ها و داستان این فیلم ساخت کمپانی سونی منتشر نشده است. این کمپانی خبر تولید این پروژه را در ماه آگوست اعلام کرد. این فیلم سومین همکاری بین فرل و رایلی خواهد بود. دو پروژه قبلی آن ها «شب های تالادگا» محصول سال ۲۰۰۶ و «برادران ناتنی» محصول سال ۲۰۰۸ بودند.

کمپانی موزاییک و گری سانچز تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. اتان کوهن آن را از فیلمنامه نوشته و خودش کارگردانی می کند و داستان آن درباره کارآگاه هولمز و همیارش واتسون است که با دشمنانی از سراسر دنیا مواجه می شوند.

کمپانی برادران وارنر دو فیلم دراماتیک درباره شرلوک هولمز در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ ساخت و عملکرد باکس آفیسی خوبی با آن ها داشت. در آن فیلم ها که هر دو بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند، رابرت داونی جونیور نقش شرلوک هولمز و جود لاو نقش دکتر واتسون را ایفا می کنند.

سر آرتور کانن دویل بریتانیایی مجموعه داستان های شرلوک هولمز را خلق کرد و این شخصیت بین سال های ۱۸۸۷ تا ۱۹۲۷ شخصیت اصلی چهار رمان و ۵۶ داستان کوتاه بود. بازیل رات بون نقش این کارآگاه باهوش را بین سال های ۱۹۳۹ و ۱۹۴۶ در ۱۴ فیلم سینمایی ایفا کرد.

فاینز در جدیدترین پروژه اش در فیلم «درود بر سزار!» نقش آفرینی کرد و در آخرین فیلم جیمز باند یعنی «اسپکتر» هم نقش شخصیت ام را ایفا کرد.

از سوی دیگر، هیو لاری در فصل تابستان با سریال «مدیر شب» شبکه ای ام سی از راه رسید و برای ایفای نقش دیکی روپر مقابل تام هیدلستون تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت. او همچنین در سریال «شانس» محصول سرویس استریمینگ هولو نقش آفرینی می کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها