صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : فاطمه معتمد آریا در انتخابات هیئت مدیره خانه سینما بیشترین رای را کسب کرد

فاطمه معتمد آریا در انتخابات هیئت مدیره خانه سینما بیشترین رای را کسب کرد

image 13951215143 7 762a8276

اعضای خانه سینما امروز هیات مدیره چهاردهمین دوره خانه سینما را انتخاب کردند. در این رای گیری که ساعاتی پیش به اتمام رسید، فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده سینمای ایران توانست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد. این رای گیری در تالار مرحوم سیف الله داد و در ساختمان اصلی خانه سینما انجام شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، مجمع عمومی عادی خانه سینما با دستور کار استماع و رسیدگی به گزارش عملیاتی- مالی هیئت مدیره و بازرس، اصلاح آیین نامه داوری، انتخاب اعضای هیات مدیره و انتخاب بازر، امروز در خانه سینما برگزار شد و پس از اجرای بندهای دستور جلسه نامزدهای عضویت در هیات مدیره معرفی و سپس به صورت کتبی توسط مجمع، رای گیری به عمل آمد.

پس از انجام رای‌گیری، مشخص شد فاطمه معتمدآریا با 28 رای بیشترین نظر مساعد اعضای مجمع عمومی را کسب کرده و پس از او به ترتیب کامران ملکی، مرتضی رزاق کریمی، ابراهیم حقیقی، سید علی قائم مقامی، همایون اسعدیان و روانبخش صادقی بیشترین رای را آوردند. این هفت سینماگر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند و سعید عقیقی و ایمان کرمیان هم به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

همچنین شاپور پور امین به عنوان بازرس اصلی و سهیل رحیمی به عنوان بازرس علی البدل هیئت مدیره از سوی اصناف برگزیده شدند.

هیئت مدیره جدید در اولین نشست رسمی خود رئیس، نایب رئیس، سخنگو و دبیر را معرفی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها