صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «آواتار ۲» همچنان یارگیری می كند

«آواتار ۲» همچنان یارگیری می كند

1e97f9b6718d9ec6a604ddab720209d7
با پیوستن «سیجورنی ویویر» به «آواتار ۲»، این پروژه سینمایی همچنان یارگیری می كند.

«جیمز كامرون»، فیلم ساز سرشناس هالیوود قسمت های دوم و سوم فیلم علمی تخیلی «آواتار» را كارگردانی و نگارش فیلم نامه آن را برعهده خواهد داشت.

بنا بر اعلام دیجیتال اسپای، چندی پیش اعلام شد، جیمز كامرون كه با فیلم « آواتار» ركورد فروش تاریخ سینمای جهان را شكست، قصد دارد دو قسمت بعدی این فیلم را كارگردانی و فیلم نامه آنها را بنویسد.

كمپانی فاكس قرن بیستم روز گذشته از توافق با جیمز كامرون برای ساخت دو قسمت دنباله «آواتار» خبر داد و اعلام كرد، ساخت جدیدترین قسمت فیلم «آواتار» در پایان سال ۲۰۱۱ آغاز خواهد شد و قسمت دوم این فیلم دسامبر ۲۰۱۴ و قسمت سوم آن سال ۲۰۱۵ آماده اكران خواهند بود.

سم ورثینگتون در ادامه گفتگو با «ام تی وی نیوز» افزوده است: كامرون ایده های بزرگی در ذهن دارد و همواره در حال كشف چیزهای نو و جالب است.

سم ورثینگتون كه در نسخه جدید آواتار در نقش «جك سالی» به ایفای نقش خواهد پرداخت درباره كارش در این فیلم گفت: از مدت ها پیش گفتگو درباره جزییات نقشم در «آواتار ۲» را با كامرون آغاز كرده ام و بنا بر احاطه كاملی كه او در كارش دارد، مطمئنا اثری بی نقص خلق خواهد شد.

جیمز كامرون سال گذشته با ساخت انیمیشن سه بعدی «آواتار» توانست ركورد فیلم «تایتانیك» را كه قبلا در دست خودش بود را بشكند و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را به دست آورد.

«آواتار» اولین فیلم داستانی جیمز کامرون پس از «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ است. ایده ساخت این فیلم به سال ۱۹۹۵ باز می گردد و تلفیقی از فیلم زنده و انیمیشن است. این كارگردان ۵۶ ساله در سال ۱۹۹۸ با فیلم «تایتانك» موفق به كسب سه جایزه اسكار و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم شد

جیمز كامرون كه ماه گذشته به عنوان شخصیتی كه بیشترین تاثیر را بر علاقه مندان به سینما در انگلیس داشته است، انتخاب شد،

در سال ۱۹۸۱ اولین فیلم خود به نام «پیرانا ۲: تخم ریزی» را کارگردانی کرد.

فیلم دوم کامرون «ترمیناتور» بود که کامرون آن را با بازی «آرنولد شواتزینگر» ساخت. برای ساخت این فیلم شش میلیون دلار هزینه شد و وقتی فیلم در سال ۱۹۸۴ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نمایش در آمد کنایه ای بر طلوع عصر زمامداری رونالد ریگان قلمداد شد و از آرنولد به عنوان مخوفترین فرانکشتین نیم قرن اخیر سخن گفته شد.

پس از موفقیت غیرمنتظره «ترمیناتور» که ۸۴ میلیون دلار درآمد داشت، کامرون در نگارش فیلم نامه «رامبو، اولین خون» همکاری کرد و سپس در سال ۱۹۸۵ فیلم «بیگانه ها» را ساخت. پس از آن کامرون «ورطه» را در سال ۱۹۸۶ با بازی «اد هریس» ساخت.

«ورثینگتون» كه اوایل سال جاری به پروژه «الكس پرویاز» فیلمساز استرالیایی پیوسته بود، هفت قرارداد دیگر مبنی بر حضور در آثاری از جمله «آواتار۲»، «برخورد تاتیان ها۲» و «آخرین روزهای جنایت آمریكایی» امضا كرده است.

 

ایسنا

بهجمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها