صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ترور رئیس جمهور آمریکا و تیرباران نمایندگان کنگره را در سریال ندیمه ببینید

ترور رئیس جمهور آمریکا و تیرباران نمایندگان کنگره را در سریال ندیمه ببینید

handmaidst4111le

 چه اتفاقی رخ میدهد اگر رییس جمهور آمریکا کشته شود و تمام نمایندگان کنگره و سنا آمریکا نیز تیرباران شوند؟ همین یک جمله کافی است تا شما بری دیدن سریال ندیمه کنجکاو شوید

در زمانی در آینده ی نچندان دور  در یک حادثه ریس جمهور آمریا به ضرب گلوله ترور می شود و یک گروه افراطی تمام اعضای کنگره ی آمریکا را تیرباران می کند این حادثه موجب می شود تا هرج و مرج شدیدی در ایلات متحده ایجاد شود و در ادامه ی این هرج و مرج ها گروهی از مسیحیان افراطی دست به انقلاب زده و حکومت را به شکل کامل در دست بگیرند .در این جکومت جدید ، تمام ازادی های فردی لغو می شود و همه چیز در کنترل دولت قرار میگیرد، مسیحیت تنها دین رسمی کشور شده و تمامی افراد از سایر ادیان به تبعیدگاه ها فرستاده می شوند و یا توسط طناب دار اعدام می شوند .

هر کس که تخلف سیاسی یا مذهبی انجام شود به شدیدترین شکل ممکن مجازات می شود و قوانینی مانند ازدواج مجدد یا طلاق ممنونع اعلام می شود.به دلایلی نامعلوم تمام زنان کشور عقیم می شوند و تنها عده ی کمی قادر به فرزند آوری می شوند . حکومت تمام این زنان و فرزندان را در سراسر کشور دستگیر می کند و برای فرزند آوری در اختیار فرماندهان و سران ارشد حکومت قرار میدهد .یک برده کشی مدرن در حکومت جدید آمریکا آغاز می شود…..

شما میتوانید این سریال زیبا ،آخرالزمانی و مهیج را هم اکنون در سرویس اینترنتی آیو با کیفیت بالا و دوبله ی اختصاصی فارسی تماشا کنید.

آیو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در موبایل ،تبلت ،تلویزیون هوشمند و رایانه ی خود  در هر کجا و هر زمانی که هستید تماشا کنید .

سریال سرگذشت ندیمه به همراه ده ها سریال خارجی دیگر از جمله مردگان متحرک ،مستر ربات ، تاج ،کاراگاهان حقیقی  میلیاردرها و .. و همچنین جدیدترین فیلم های برتر جهان هم اکنون در سرویس اینترنتی ایو در دسترس شماست.

علاوه بر این ها در آیو شما میتوانید ببینده ی تمامی شبکه ای تلویزیونی داخلی به همراه دو شبکه ی اختصاصی آیو اسپرت و آیوتون باشید و همچنین از آرشیو گسترده ی فیلم های ایرانی و سریال های تلویزیونی نیز برخوردار باشید.

آیو علاوه بر داشتن یک آرشیوی قوی و پرتعداد از فیلم های و سریال های ایران و جهان و پوشش کامل شبکه های داخلی و اختصاصی ف این امکان را میدهد تا از تمام موارد گفته شده بدون نیاز به مصرف حجم اینترنت خانگی یا موبایل خود بهره مند شوید.کافی است یکی از مشترکین شرکت های همراه اول ،پارس آنلاین ، آسیاتک ،های وب ،داده پردازیا پیشگامان باشید .در این صورت با یک ثبت نام ساده در ایو ، تمام حجم مصرفی شما برای تماشای محتوای آیو به صورت رایگان درخواهد آمد!

همین حالا با ورود به سایت آیو و یا نصب اپلیکیشن این سرویس بر روی موبایل ،تبلت یا تلویزیون خانگی خود از دنیای تلویزیون و سینما بدون نگرانی از اتمام حجم اینترنت خود لذت ببرید{jcomments off}

aio23

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها