کمپانی «فوکوس فیچرز» با غلبه بر رقیب اصلیاش نتفلیکس، امتیاز پخش بینالمللی فیلم «همه می دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی را به دست آورد. این شرکت مستقل حق پخش ساخته فرهادی را در کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا، بریتانیا، نیوزیلند، افریقای جنوبی، هند، برخی مناطق آسیا و خاورمیانه – به جز ایران – خریداری کرده است. مشخص شدن تکلیف پخشکننده فیلم افتتاحیه جشنواره کن امسال درست پیش از برگزاری مراسم فرش قرمز سهشنبه شب قطعی شد.
به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، کمپانی فوکوس در رقابت با نتفلیکس موفق شد حق پخش ساخته جدید فرهادی را به دست آورد، چرا که فیلمساز ایرانی برنده دو جایزه اسکار و همینطور کمپانی سازنده «همه میدانند» میخواهند که این فیلم به شیوه سنتی در سالنهای سینما به نمایش درآید.
از طرفی، سازندگان «همه میدانند» عقیده دارند فوکوس میتواند به دیده شدن فیلم فرهادی در فصل جوایز کمک کند. این شرکت پخش مستقل با درام تاریخی «تاریکترین ساعت» در رقابت اسکار 2018 حضور داشت که در نهایت، جایزه آکادمی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ستاره انگلیسیاش گری اولدمن به ارمغان آورد.
در مقایسه با آثار پیشین فرهادی، «همه میدانند» تا اینجا واکنشهای متفاوتی را از سوی منتقدان به همراه داشته است.