صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فروش چشمگیر فیلم Devil Inside در شب اول اکران

فروش چشمگیر فیلم Devil Inside در شب اول اکران

DevilInside-300x314

فیلم ترسناک Devil Inside””  شروع خوبی را در باکس افیس این هفته داشته.فیلم ترسناک پارامونت توانست در اکران نیمه شب روز پنج شنبه،در 1400 سینما،2 میلیون دلار سود داشته باشد.با این حساب،فیلم “Devil Inside”همین حالا هم دو برار بودجه خود(بودجه 1 میلیون دلار)سود داشته.

این نتایج جالبتر هم خواهد شد،وقتی سود این فیلم را با فیلم”Sherlock Holmes :A game of shadow”از شرکت برادران وارنر مقایسه می کنیم.این فیلم با بودجه 125 میلیون دلاری خود در شب اکران خود در 1650 سینما،تنها توانست 1.25 میلیون دلار سود داشته باشه.

سایت boxoffice.com  پیش بینی کرده است که این فیلم می تواند در هفته اول خود تا مرز 23 میلیون دلار هم پیش برود.نکته جالب اینجاست که خود سازندگان فکر می کردند که در هفته اول فیلم می تواند فقط 8 میلیون دلار فروش داشته باشد.اما اکنون با این استقبال باید منتظر فروش بیشتری بود.

داستان فیلم درباره زنی است که در طی یکی از جن گیری هایش 3 نفر را کشته.20 سال بعد دختر او به ایتالیا رفته،جایی که مادرش به دلیل بیماری روان پریشی در بیمارستان بستری شده است.دختر جوان،دو جن گیر را متقاعد می کند که مادرش را درمان کنند اما انها می فهمند که با یک نیروی شیطانی بزرگ رو به رو هستند.

این فیلم بازیگر های سر امدی ندارد و نویسندگان فیلم هم ویلیام برنت بل و متیو پیتر من بوده اند.کارگردانی فیلم هم به عهده بل و تهیه کنندگی توسط پیتر من انجام شده.


سیاوش شاهمرادی
ذره بین : این خبر برای کسانی  است که دنبال یک کار پر سود هستند!
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید


اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها