صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : لیلا اوتادی از ارتباط بازیگر زن « 13 شمالی » با مجری و بالادستی ها گفت! / تهیه کننده از اوتادی شکایت می کند

لیلا اوتادی از ارتباط بازیگر زن « 13 شمالی » با مجری و بالادستی ها گفت! / تهیه کننده از اوتادی شکایت می کند

لیلا اوتادی

در پی صحبت‌های جنجالی لیلا اوتادی، تهیه‌کننده «۱۳ شمالی» خواستار پیگیری مراجع قضایی و وزارت ارشاد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا اوتادی در گفتگویی ادعا کرده که یکی از بازیگران خانم سریال «۱۳ شمالی» با مجری و بالادستی‌ها ارتباط خاص داشته و به این دلیل از سریال جدا شده است.

درپی اظهارات اوتادی درباره حذف خود از «۱۳ شمالی»، رضا جاپلقی تهیه‌کننده این مجموعه گفت: بنده وقتی اظهارات خانم اوتادی را خواندم، خیلی تعجب کردم! ایشان بار‌ها از سلامت رقابت گفتن، حالا چطور پس از گذشت یکسال و نیم این چنین شروع به افترا، تهمت و تشویش اذهان عمومی نموده‌اند؟!

اولاً همگان شاهد آن بوده‌اند که هر دو برنده عزیز آقا بودند؛ پس اگر به قول ایشان “ارتباط خاص” وجود داشت چرا از خانم‌های بازیگر برنده نداشتیم؟ ثانیاً خانم اوتادی می بایست به صراحت نام خانم بازیگر و بالادستی را اعلام کنند و این موضوع را اثبات نمایند؛ چون بنده به عنوان تهیه‌کننده وظیفه دارم از سلامت پروژه‌های خود اطمینان حاصل کرده و از کلیه عوامل آن دفاع کنم. در برابر ادعای خانم اوتادی از ایشان در دادگاه شکایت خواهم کرد و چنانچه نتوانند چنین مسئله‌ای را ثابت کنند، نسبت به ادعای ایشان اعاده حیثیت خواهم نمود و تا پایان، بدون هیچگونه اغماض و گذشتی تا گرفتن حکم پیگیر خواهم بود. متاسفانه اخیراً باب شده برخی اختلاف نظرها در پروژه‌ها تبدیل به تهمت و افترا شده و در فضای مجازی بدون آنکه صحت و سقم موضوع اثبات شود، پخش می‌گردد. لذا برای جلوگیری از این اتفاقات می بایست با همت عزیزان مراجع قضایی و حراست محترم وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما هرچه سریعتر این موضوع برچیده شود چرا که سینما و تلویزیون جای فرهنگسازی است نه بی‌اخلاقی!

گفتنی است مجموعه «۱۳ شمالی» در ۸ قسمت، به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها