صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : عنوان ملکه اینستاگرام از سلنا گومز گرفته و به آریانا گرانده رسید!

عنوان ملکه اینستاگرام از سلنا گومز گرفته و به آریانا گرانده رسید!

اریانا گرانده و سلنا گومز

عنوان ملکه اینستاگرام از سلنا گومز گرفته شد. یک خواننده زن دیگر به نام آریانا گرانده با عبور از سلنا گومز رسما بعنوان زنی که بیشترین فالور را در اینستاگرام دارد شناخته شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از ویستا، گومز پیش از این با ۱۴۶,۲۶۷,۸۰۱ فالور این عنوان را در اختیار داشت. اما بعد از ظهر دوشنبه، آریانا گرانده با ۱۴۶,۳۱۲,۰۱۳ فالور این عنوان را از گومز که با فاصله نزدیکی (با ۱۴۶,۲۷۴,۵۷۰ فالور) دومین زن مشهور اینستاگرام بود، ربود. کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۵۵ میلیون فالور مشهورترین فرد اینستاگرام است.

این اتفاق تنها کمتر از یک هفته پس از اینکه آریانا گرانده موفقیت بزرگ دیگری را کسب کرده بود روی داد. سه مورد از آهنگ‌های وی به نامهای ۷rings، thank you, Next و Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored به طور همزمان سه جایگاه اول لیست ۱۰۰ آهنگ برتر سایت Billbord موسوم به Billboard Hot 100 را به خود اختصاص دادند.

پس از ماه آوریل سال ۱۹۶۴ که گروه بیتلز با ترانه های Can’t Buy Me Love، Twist and Shout و Do You Want to Know a Secret این کار انجام داد این اولین باریست که یک خواننده به طور همزمان هر سه جایگاه اول این لیست را بدست می‌آورد.

همچنین گرانده روز دوشنبه اعلام کرد که دو سال پس بمب گذاری در حین کنسرت وی در منچستر، در حال آماده شدن برای اجرا در این شهر است.

وی به عنوان ستاره موسیقی در فستیوال Pride شهر منچستر که بین روزهای ۲۳ تا ۲۶ آگوست سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد، اجرا خواهد کرد.

وی در حساب توئیتر خود نوشت:”منچستری های عزیز، از صمیم قلب خوشحالم که قرار است در فستیوال Pride اجرا داشته باشم. برا دیدن شما نمی توانم صبر کنم و خیلی دوستون دارم“.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها