صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بهترین فیلم های اقتباسی فانتزی در سال 2019

بهترین فیلم های اقتباسی فانتزی در سال 2019

000984523626

 

واژه اقتباسی را این روزها زیاد می شنویم. دلیل این موضوع هم تعداد آثار اقتباسی زیادی است که در سینمای هالیوود ساخته می شوند. فیلم ها و فیلمنامه های اقتباسی بر اساس یک منبع ساخته می شوند که می تواند کتاب، رمان، نمایش، کمیک استریپ و یا داستان کوتاه باشد. معمولا تصور می شود که منبع اولیه از اثر اقتباسی قوی تر است اما برخی از فیلم هایی اقتباسی این قاعده را نفی کرده اند. برای مثال فیلم هایی همچون باشگاه مشت زنی، جایی برای پیرمردها نیست، سکوت بره ها، درخشش و قسمت دوم پدرخوانده فیلم هایی هستند که به رای صاحب نظران حتی از منبع اصلی هم بهتر بوده اند. هر ساله چندین فیلم و سریال اقتباسی در هالیوود ساخته می شوند. اگر در میان آثار ساخته شده به دنبال بهترین فیلم های اقتباسی فانتزی سال در 2019 هستید، با ما همراه باشید.

در سال 2019 بیش از 50 عنوان اقتباسی منتشر می شود. در طول سه ماهی که از سال 2019 سپری شده است، فیلم های اقتباسی همچون مسیر بازگشت یک سگ به خانه، پسری که باد را مهار کرد، پولار، آلیتا: فرشته جنگ، پنج فوت فاصله و زخم ها اکران شده اند. البته قرار بود فیلم های دیگری همچون خبرچین، سگ تازی، کجا رفته بودی، برنادت و بخش ریتم هم در این سه ماه اکران شوند اما به دلایلی تاریخ اکران آن ها عوض شد و در طول ماه های دیگر 2019 اکران می شوند. در این میان سریال اقتباسی آکادمی آمبرلا هم از شبکه نتفلیکس پخش شد.

سریال های اقتباسی دیگری همچون فال نیک از سرویس ویدیویی آمازون، سرزمین لاوکرافت از شبکه اچ بی او، تبصره 22 از شبکه هولو و همچنین سریال مورد انتظار واچمن از شبکه اچ بی او در سال 2019 پخش می شوند. طرفداران سریال خارجی را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم کر: دسته اول افرادی هستند که تا یک سریال را تمام نکند، سریال دیگری را تماشا نمی کنند و درسته دوم افرادی هستند که چندین سریال را به طور همزمان دنبال می کنند. در هر صورت، هر کدام از آن ها به یک مرجع دانلود زیرنویس سریال نیاز دارند. این مرجع باید کامل و بروز باشد و بتواند نیازهای این افراد را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین کند.

 سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com یکی از بروزترین سایت های مرجع دانلود زیرنویس فارسی در ایران است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه دانلود زیرنویس فیلم، دانلود زیرنویس انیمیشن و دانلود زیرنویس سریال کار می کند. بهتر است فعلا از دنیای تلویزیونی فاصله بگیریم. در دنیای فیلم و سینما، تعداد آثار اقتباسی بسیار بیشتر است. فیلم هایی همچون پسر جهنمی، آدرهود (Otherhood)، بهترین دشمنان، غبرستان حیوانات خانگی، بعد، عواقب، خورشید هم یک ستاره است، آخرین چیزی که او می خواست، آرتمیس فاول، آن: قسمت دوم، هنر مسابقه در باران، زنی پشت پنجره، گربه ها، زنان کوچک، مرد ایرلندی و ده ها عنوان دیگر همگی فیلم های اقتباسی سال 2019 هستند. تنوع این فیلم ها زیاد است و در این متن، به معرفی بهترین فیلم های اقتباسی فانتزی در سال 2019 می پردازیم.

فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel 2019)

فیلم آلیتا: فرشته جنگ که فیلمی در ژانر فانتزی، سایبرپانک و اکشن است، از یک مانگای ژاپنی به نام “گون” اقتباس شده است. سایبرپانک یکی از زیر ژانرهای علمی تخیلی است که جوامعی سرشار از هرج و مرج را به تصویر می کشد. جیمز کامرون یکی از تهیه کنندگان و نویسندگان این فیلم است. برای افرادی که جیمز کامرون را نمی شناسند (که مقداری بعید است)، او یکی از کارگردان های صاحب سبک سینمای هالیوود است که نویسندگی و کارگردانی اولین دو دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را بر عهده داشته است. پس بدون هیچگونه معطلی فیلم آلیتا: بتل انجل را به لیست تماشای خود اضافه کنید. برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم Alita: battle Angel 2019 به سایت ایران زیرنویس مراجعه کنید. این فیلم داستان سایبورگی به نام آلیتا را روایت می کند که بیشتر قسمت های بدنش نابود شده و گذشته خود را فراموش کرده است. تنها سرنخ او از گذشته، مهارت های رزمی فوق العاده اش است. او مصمم است که هویت واقعی خود را کشف کند اما برای این کار، باید دست به انجام کارهای وحشتناکی از جمله مبارزه و قتل بزند.

فیلم پسر جهنمی (Hellboy 2019)

این سومین فیلمی است که بر اساس شخصیت پسر جهنمی ساخته می شود. این فیلم که از رمان های دارک هورس کامیک اقتباس شده است، قرار بود دنباله فیلم های قبلی باشد اما در ادامه به عنوان ریبوت مجموعه قبلی معرفی شد. در این فیلم دیوید هاربر نقش هل بوی یا همان پسر جهنمی را بازی می کند. هل بوی یک دیو قرمز رنگ است که شاخ و دم دارد و از ابعاد دیگر هستی به زمین آمده است. با اینکه او برای مقاصد شیطانی ساخته شده است، اما به لطف تربیت پدرخوانده اش، او قصد کمک به انسان ها را دارد. فیلم های قبلی هل بوی که توسط گی یرمو دل تورو نویسندگی و کارگردانی شده اند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. باید ببینیم که فیلم جدید می تواند موفق تر از فیلم های قبلی ظاهر شود یا خیر. بر طبق اعلام صفحه دانلود زیرنویس فارسی فیلم Hellboy 2019، پسر جهنمی در این قسمت به انگلستان سفر و با جادوگری باستانی به نام نیموئه برخورد می کند. این جادوگر قصد دارد که دنیای انسان ها را نابود کند و پسر جهنمی باید او را متوقف کند.

فیلم آرتمیس فاول (Artemis Fowl 2019)

فیلم آرتمیس فاول که از مجموعه رمانی به همین نام اقتباس شده است، توسط کنت برانا کارگردانی شده و بازیگرانی همچون جودی دنچ، جاش گد و فردیا شاو در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم توسط کمپانی والت دیزنی اکران می شود. والت دیزنی امسال فیلم های بسیار بزرگی را آماده اکران دارد. از مهمترین این فیلم های می توان به فیلم انتقام جویان: آخر بازی اشاره کرد که در تاریخ 26 آوریل 2019 اکران می شود. از آنجایی که بیشتر افراد فیلم ها را با زیرنویس فارسی تماشا می کنند، بهتر است که یک مرجع خوب برای دانلود زیرنویس فیلم های خود داشته باشید. فیلم آرتمیس فاول هم یکی از فیلم های مورد انتظار دیزنی در سال 2019 است. داستان فیلم بر روی کودکی به نام آرتمیس فاول دوم تمرکز دارد که پدرش زندانی شده است و باید او را نجات دهد. برای این کار، او به همراه خدمتکار مورد اعتمادش جستجوی بزرگی را شروع می کنند تا یکی از پری های دنیای زیرزمینی را پیدا کند و او را گروگان بگیرند. هدف آن ها از این کار، کسب مقدار قابل توجهی پول است تا بتوانند پدر آرتمیس فاول دوم را آزاد کنند.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها