صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بلیت های « انتقام جویان : پایان بازی » به قیمت 10 هزار دلار فروخته می شود! / نامه سازندگان فیلم به تماشاگران سینما

بلیت های « انتقام جویان : پایان بازی » به قیمت 10 هزار دلار فروخته می شود! / نامه سازندگان فیلم به تماشاگران سینما

Avengers Endgame Qu00

آنتونی و جو روسو با به راه انداختن یک کمپین در شبکه‌های اجتماعی از هواداران درخواست کردند داستان فیلم را فاش نکنند.

به‌گزارش مووی مگ به نقل از سی نما، آنتونی و جو روسو کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) سه شنبه ۱۶ آپریل با انتشار نامه‌ای سرگشاده از هواداران فیلم خواستند رویدادهای فیلم را فاش نکنند. این دو کارگردان آپریل سال گذشته نیز به عملی مشابه دست زده بودند. این نامه و هشتگ‌ #DontSpoilTheEndGame به فاصله‌ی چند ساعت پس از انتشار گزارش‌هایی ارسال شد که از درز بخش‌هایی از فیلم و سر درآوردن آن به فضای مجازی حکایت می‌کرد.

در این نامه آمده است: «خطاب به همه‌ی شما که از ابتدای راه در کنار ما بودید، همه چیز را با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و همکارانتان به اشتراک گذاشتید. لطفاً آگاه باشید که ما دو تن به همراه تمامی دیگر اعضای گروه سازنده‌ی «آخر بازی» سه سال تمام پیوسته بر روی فیلم کار کردیم تنها با این نیت که پایان «داستان بی‌نهایت» (Infinity Saga) غافلگیرکننده و پراحساس باشد

برادران روسو در ادامه‌ی نامه می‌نویسند: «از آنجا که بسیاری از شما عمر و دل و جان خود را وقف این داستان‌ها کرده‌اید، بار دیگر از شما طلب یاری می‌کنیم. وقتی که در هفته‌های آتی فیلم «آخر بازی» را دیدید، خواهشمندیم که آن را برای دیگران اسپویل نکنید، همانگونه که نمی‌خواهید دیگران آن را برای شما اسپویل کنند. به یاد داشته باشید که «تانوس» هنوز به شما فرمان می‌دهد که سکوت اختیار کنید

از جزئیات داستان «انتقام‌جویان: آخر بازی» تا این لحظه اطلاعاتی منتشر نشده و دیزنی در تریلرهای فیلم تاکنون بیشتر از تصاویری استفاده کرده‌ است که به فیلم‌های قبلی مربوط می‌شود و یا برای چندمین بار به نمایش درمی‌آید. انتظار می‌رود این آخرین حضور «کریس اوانز» در نقش «کاپیتان آمریکا» و «رابرت داونی جونیور» در نقش «مرد آهنی» باشد.

افرادی که اطلاعات درز شده را دیده‌اند تأیید کرده‌اند که ویدیو اطلاعات زیادی فاش می‌کند. دیزنی آنچنان برای «آخر بازی» سخت‌گیری کرده که اجازه‌ی دیدن فیلم را به خبرنگاران پیش از انجام مصاحبه با بازیگران نمی‌دهد. بلیت‌های شب افتتاحیه‌ی فیلم «آخر بازی» در حال حاضر در ایالات متحده با قیمت‌هایی در حدود ۱۰ هزار دلار در eBay به فروش می‌رسد.

دیزنی این فیلم را ۲۶ آپریل در آمریکا، ۲۵ آپریل در بریتانیا و ۲۴ آپریل در چین اکران می‌کند، بنابراین احتمال اسپویل شدن داستان برای مخاطبین آمریکایی وجود دارد.

درحالی که کمتر از دو هفته تا اکران «آخر بازی» باقی مانده، مارول تریلر جدید فیلم را منتشر کرد. در آغاز این ویدیو که آخرین تریلر فیلم نیز خواهد بود، صدای «نیک فیوری» شنیده می‌شود که می‌گوید: «قهرمان… مفهومی منسوخ شده است.» سپس «تونی استارک» را می‌بینیم که به «مرد آهنی» تغییر شکل می‌دهد و بعد تصاویری از «کاپیتان آمریکا» و «ثور» در فیلم‌های قبلی خودشان نمایش داده می‌شود.

در اینجاست که پخش تصاویر فیلم «آخر بازی» شروع می‌شود. هرچند بیشتر آن‌ها را در تریلرهای قبلی دیده بودیم، اما بخش‌های دیده‌نشده‌ای هم وجود دارند. یکی از آن‌ها نمای جدیدی از «شاهین‌چشم» است، درحالی که دیگر تصاویر تونی را در زره بسیار پیشرفته‌اش نشان می‌دهد.

داستان «آخر بازی» مستقیماً به وقایعی متصل می‌شود که در «جنگ بی‌نهایت» شاهد بودیم و تلاش قهرمانان باقی مانده را برای نبرد دوباره با تانوس این بار با همکاری «کاپیتان مارول» روایت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها