صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : عاشقانه های خواننده سرشناس پس از 7 سال به پایان رسید / اَدل اعلام کرد که از همسرش جدا شده

عاشقانه های خواننده سرشناس پس از 7 سال به پایان رسید / اَدل اعلام کرد که از همسرش جدا شده

ادل

«اَدل» (Adele) خواننده و ترانه سرای مشهور بریتانیایی، بعد از ۳ سال ازدواج و ۷ سال زندگی مشترک اعلام کرد که از همسر خود، سایمون کونکی، جدا شده است. در بیانیه ای که توسط وکیل او منتشر شد چنین آمده است: «اَدل و شریک زندگی اش از هم جدا شده اند. آن ها به بزرگ کردن پسرشان با عشق در کنار هم متعهد هستند. مانند همیشه آن ها می خواهند که همه چیز شخصی باقی بماند».

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، بنی تارنتینی و کارل فیش، سخنگویان اَدل گفته اند که این ستاره دنیای موسیقی هیچ صحبت دیگری در این مورد نخواهد داشت. اَدی، ۳۰ ساله، در سال ۲۰۱۶ و پس از ۵ سال نامزدی و زندگی مشترک با کونکی که یک فعال خیریه و امور بشردوستانه بود ازدواج کرد.

بر اساس شایعات، اَدل در سال ۲۰۱۱ و زمانی که کونکی ۴۴ ساله موسسه Drop4Drop را تاسیس کرده بود با او آشنا شد.این دو همان سال با هم نامزد کردند اما هیچ کدام این رابطه را تایید نکرد تا اینکه یک سال بعد و روی استیج، اَدل خطاب به طرفدارانش چنین گفت: «من ازدواج کرده ام». این دو یک پسر ۶ ساله به نام آنجلو دارند. این خواننده مشهور هنگامی که در مارس ۲۰۱۷ در سالنی در شهر بریزبین، استرالیا در مورد فرآیند نوشتن آهنگ بسیار معروف و پرطرفدار «کسی مثل تو» (Someone Like You) صحبت می کرد از رابطه خود با کونکی پرده برداشت.

3500

بر اساس ویدیویی که در اختیار روزنامه The Sun قرار گرفته او خطاب به جمعیتی هیجان زده در مورد این آهنگ چنین می گوید: «می توانستم در چشم هایشان ببینم همانطور که داشتند با هدفون هایشان به آن گوش می دادند زیرا آن ها رذا به یاد چیزی یا کسی می انداخت و این چیزی بود که می خواستم به یاد بیاورند، همان احساسی که من در ابتدای رابطه ام داشتم و الهام بخش آن ترانه شد زیرا به همان اندازه که یک جدایی می تواند بد باشد به همان اندازه هم تلخ، هولناک و آشفته می تواند باشد. این احساس که برای اولین بار عاشق کسی می شوید بهترین احساس روی زمین است و من به این احساس معتاد شده ام. البته نمی توانم وارد این احساسات شوم زیرا من اکنون متاهل هستم. من شخص جدیدم را پیدا کرده ام. اما این احساس، وقتی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید و برای اولین بار همه چیز شما احساس سرزنده بودن می کند، می خواهم به همان برگردم».

800

در طی مراسم اهدای جایزه آبروم سال در مراسم گرمی فوریه ۲۰۱۲ در لس آنجلس، اَدل به سایمون کونکی ادای احترام کرد. وی پس از دریافت جایزه خود خطاب به حاضران چنین گفت: «گرمی ها> آکادمی از تو ممنونم. مدیر برنامه هایم، همسرم و پسرم دوستتان دارم- شما تنها دلیلی هستید که موفق به انجام این کار شدم». همچنین طرفداران او همیشه مشتاق بوده اند بدانند که وی چه موقع چهارمین آلبوم ویدیویی خود را منتشر می کند و در حالی که گفته می شود در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد هنوز این خبر توسط اَدل یا تیمش تایید نشده است.

0 The 54th Annual GRAMMY Awards Backstage And Audience

ادل که به خاطر آلبوم های موفق و پرفروشش با نام های «۱۹»، «۲۱» و «۲۵» شناخته می شود یکی از پرطرفدارترین خوانندگان حال حاضر جهان است که پرفروش ترین آلبوم ها را داشته و جوایز موسیقایی متعددی را به خاطر صدای سحرانگیزش دریافت کرده است. او اولین آلبوم خود با عنوان «۱۹» را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد که اولین آهنگش با نام «Hometown Glory» را در خود داشت، آهنگ و ترانه ای که اَدل در سن ۱۶ سالگی نوشته بود. او در سال ۲۰۰۹ جایزه گرمی را در بخش بهترین هنرمند تازه وارد و بهترین اجرای زن در موسیقی پاپ دریافت کرده و آلبوم دومش با عنوان «۲۱» را نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر نمود. این آلبوم نیز شش جایزه گرمی، دو جایزه بریت اوردز و سه جایزه آمریکن میوزیک اواردز  را برای اَدل به دنبال داشت.

SDGDFGDF

بعد از ۳ سال جدایی از دنیای موسیقی، اَدل سومین آلبوم خود با عنوان «۲۵» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که با ۱۷٫۴ میلیون نسخه فروش به پرفروش ترین آلبوم سال تبدیل شد. همچنین وی در سال ۲۰۱۳ جایزه اسکار بهترین موسیقی اورجینال را برای فیلم «اسکای فال» (Skyfall) دریافت کرد و در مراسم پذیرش این جایزه از همسرش سایمون تشکر کرد. وی در پایان جملات خود روی صحنه چنین گفت: «و مرد من، دوستت دارم عزیزم». اما به نظر می رسد که عشق این دو بعد از ۷ سال به پایان رسیده و این دو ترجیح داده اند بدون سروصدا از هم جدا شده اما پسرشان را در کنار هم بزرگ کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها