صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم و کیفیت عالی FULL HD

دانلود سریال هیولا با لینک مستقیم و کیفیت عالی FULL HD

monster series sabzpe32424

 

سریال هیولا نام سریال جدیدی است که ویژه شبکه نمایش خانگی قرار است به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی ساخته شود. از نکات جالب این سریال می توان به پایان دادن سال ها دوری مهران مدیری و پیمان قاسمخانی پس از سریال پرطرفدار شب های برره اشاره نمود. در این سریال( فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی) نقش زوجی را بازی می کنند که زندگی سالم و ساده ای دارند و مهران مدیری نقش مردی را بازی می کند که مسیر زندگی آنها را دچار تغییر می کند. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این سریال می توان اشاره کرد که این مجموعه از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی هایی که در آن اتفاق می افتد نزدیک به آثار تلوزیونی است.

عوامل ساخت و دست اندرکاران سریال هیولا از چهره مطرح سینما و تلویزیون هستند. ظاهرا فرهاد اصلانی از نقش‌های اصلی این سریال است. اصلانی که از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون است چند سالی می‌شود که در فیلم‌های کمدی حضور پررنگی دارد.

مهران مدیری به عنوان کارگردان و پیمان قاسمخانی به عنوان نویسنده، سال‌ها زوج درخشانی در ساخت سریال کمدی بودند. این دو هنرمند سریال‌های به یاد ماندنی زیادی را برای مخاطبان تلویزیون تولید کردند.

شب‌های برره، اوج همکاری این نویسنده و گارکردان بود که در سال ۸۴ از شبکه ۳ پخش شد. این سریال کمدی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی چند دهه اخیر بود که حتی تکه کلام بازیگران آن وارد مکالمات روزمره مردم شد.

مرد هزار چهره، آخرین سریالی است که این زوج طلایی کمدی با هم ساختند. این سریال یکی از کار‌های متفاوت مدیری بود که حاشیه‌های زیادی هم رقم زد. در مرد هزار چهره شاهد شوخی نویسنده با بسیاری از گروه‌ها و قشر‌های اجتماعی بودیم که باعث اعتراض بسیاری از آن‌ها شد.

از حدود یک دهه پیش همکاری بین مهران مدیری و قاسمخانی به یکباره قطع شد و این دو دیگر کار مشترکی نساختند.

سریال هیولا و مهران مدیری :

بی شک میتوان گفت مهران مدیری یکی از بهترین و محبوب ترین اشخاص در زمینه سریال های طنز هست که با کارگردانی عالی و بازیگران دوست داشتنی و مطح در سریال های مختلف به محبوبیت بالای دست یافته یکی از بهترین آثار مهران مدیری که اکثر مردم ایران دیدن سریال شب های برره هست که نیازی به تعریف نداره و یکی از آخرین سریال های طنر عالی که در شبکه پخش خانگی به نمایش در آمد سریال قهوه تلخ بود که متاسفانه چندقسمت پایانی سریال منتشر نشد ولی با این حال یک سریال خوش ساخت و همه پسند بود بعد از قهوه تلخ میتوان گفت شاهد سریال طنز که در حد اندازه مهران مدیری و بازیگرانش باشه ندیدیم و امیدوارم هیولا همان سریال باشد که منتظرش هستیم .

download serial hayoola TS

سخن پایانی :

سریال هیولا از روز نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ وارد پخش خانگی میشود و هر هفته دوشنبه ها یک قسمت از این سریال پخش خواهد شد تاپ صدا به عنوان نماینده مجاز و قانونی فروش سریال هیولا هر هفته صبح دوشنبه قسمت جدید این سریال را منتشر خواهد کرد و امیدواریم شما کاربران عزیز و همیشگی رسانه اینترنتی تاپ صدا از دیدن این سریال لذت ببرید

خلاصه داستان سریال ایرانی هیولا  :

سریال «هیولا» داستان زن و شوهری است که زندگی سالمی را در پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود. و آنها در موقعیت طنز و خنده دار قرار می دهد… این سریال همچنین هماننده کارهای گزشته مهران مدیری  کنایه های سیاسی را در دل خود جای داده است.

عنوان اثر : هیولا

کارگردان: مهران مدیری

ژانر: کمدی

تاریخ انتشار: سال ۱۳۹۸

تعداد قسمت ها: ۱۵ اپیزود

کیفیت ها: ۴۸۰p + ۷۲۰p + ۱۰۸۰p + ۴k

تهیه‌کننده: سیدمصطفی احمدی

منبع : تاپ صدا

بازیگران: فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها