صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : حاشيه‌نگاري دومين روز جشنواره‌ي فيلم فجر

حاشيه‌نگاري دومين روز جشنواره‌ي فيلم فجر

plat2010020x20702001

دومين روز برپايي جشنواره فيلم فجر ـ 14 بهمن ماه ـ در سالن رسانه‌ها با انتقاد نسبت به نحوه برپايي جلسات پرسش و پاسخ فيلم‌ها همراه شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دومين روز جشنواره از ساعت 14 در سالن« ميلاد» با فيلم «گشت ارشاد» سعيد سهيلي آغاز شده و 6 فيلم با فاصله‌هاي اندك به روي پرده رفتند كه اين فشردگي جدول نمايش در روز جمعه باعث شده بود جلسات پرسش و پاسخ فيلم‌ها با سانس‌هاي بعدي تداخل داشته باشد.

«ميگرن» مانلي شجاعي‌فرد، اولين فيلم سينمايي رسانه‌ها در دو روز ابتدايي بود كه سالن‌ كاملا پر شد و تعداد زيادي در پله‌ها به تماشاي فيلم نشستند.

گرفتن عكس يادگاري بعضي از حاضران با سينماگران از صحنه‌هايي بود كه جلب توجه مي‌كرد و حتي در هنگام حضور بعضي از بازيگران در پلاتوهاي شبكه‌هاي راديويي، گفت وگوي زنده آنها در كنارشان حاضر مي‌شوند، عكس يادگاري مي‌گرفتند.

«تهران 1500» بهرام عظيمي تنها فيلمي است كه از روز اول جشنواره تبليغاتش بصورت بنرهاي از كاراكترهاي فيلم در «برج ميلاد» تبليغ مي‌شود.

از چهره‌هاي آشنا هم در برج ميلاد مي‌توان به همايون اسعديان‌، بهرام عظيمي، باران كوثري‌، غلامرضا موسوي‌، يكتا ناصر‌،محمدرضا شرف الدين‌،صادق صفايي و پيمان يوسفي ـ گزارشگر فوتبال ـ نام برد.

همزماني شروع سه ويژه برنامه جشنواره در شبكه‌هاي راديويي نمايش ايران و تهران كه در كنار هم واقع شده‌اند باعث ايجاد رقابتي در آوردن مهمان به برنامه‌شان شده است و بعضي از هنرمندان به صورت مشترك در اين ويژه برنامه‌ها حاضر مي‌شوند.

ميز و صندلي‌هايي در ضلع غربي سالن ميلاد براي استفاده اهالي رسانه در روز دوم اضافه شد.

در پايان انتقادي هم نسبت به نحوه طرح شفاهي پرسش‌ها و همچنين مطرح شدن سوال‌هايي ناپخته و غير فني مطرح شد كه دبير نشست اين مساله را ناشي از سياستگذاري مسوولان جشنواره و نيز به دليل سطح سوالات مطرح شده از سوي برخي خبرنگاران عنوان كرد.

محمد خزاعي‌،غلامرضا موسوي‌، مسعود احمديان و امير اسفندياري از حاضران در سالن به هنگام برپايي اين نشست بودند.

نمايش آثار دومين روز جشنواره‌ي فيلم فجر تا ساعت دو بامداد ادامه داشت.


ذره بین : آخرش باید آرزوی منظم برگزار شدن جشنواره را به گور ببریم!

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید


اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها