صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نامزدهای جوایز تونی 2019 اعلام شدند / رقابت هیج انگیز بهترین ها بر روی صحنه نمایش

نامزدهای جوایز تونی 2019 اعلام شدند / رقابت هیج انگیز بهترین ها بر روی صحنه نمایش

hadestown تونی 2019

نمایشی که با الهام از یک اسطوره یونانی ساخته شده بیشترین نامزدی را در جوایز تونی ۲۰۱۹ کسب کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، «Hadestown» نمایشی است که با الهام از اسطوره‌ای یونانی ساخته شده و شب پیش در آمریکا، بیشترین نامزد تونی ۲۰۱۹ را کسب کرد. این نمایش با کسب ۱۴ نامزدی از جوایز تونی از جمله نامزدی کسب جایزه بهترین تئاتر موزیکال، بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

پس از این نمایش در مکان‌های بعدی «برای التماس خیلی مغرور نباش» با موضوع گرامیداشت موسیقی با کسب ۱۲ نامزدی و «توتسی» یک کمدی کلاسیک با کسب ۱۱ نامزدی جای گرفتند.

«فریمن» درامی درباره یک مأمور سابق ارتش جمهوری‌خواه ایرلند که گذشته خشنش اکنون به سراغ او آمده ۹ نامزدی کسب کرد که نامزدی بهترین نمایش سال از جمله آنها بود.

در عین حال «کشتن مرغ مقلد» اقتباسی از رمان کلاسیک هارپر لی که در باکس آفیس با اقبال زیادی روبرو شد نیز ۹ نامزدی کسب کرد. این نامزدی‌ها شامل بهترین گروه بازیگران و بهترین کارگردانی برای بارتلت شیر شد اما در کمال تعجب شامل بهترین نمایش نشد.

در عوض در بخش بهترین نمایش سال «پسر گروه کر» درامی درباره بزرگ شدن و یک کمدی با عنوان «گری» و درام «جوهر» درباره روپرت مرداک جای گرفتند.

در بخش بهترین بازیگران مرد شماری از چهره‌های مشهور هالیوود جای گرفتند که برایان کرانستون برای «شبکه»، جف دانیلز برای ایفای نقش وکیل در نمایش «کشتن مرغ مقلد»، آدام درایور در نقش یک مدیر بیش فعال رستوران در نمایشی با عنوان «بسوزانش» از جمله آنها هستند.

در میان بهترین بازیگران زن نیز لوری متکالف برای «هیلاری و کلینتون»، آنت بنینگ برای «همه پسران من»، جانت مک‌تیر برای «هملت» و شرک برای «قانون اساسی چه ربطی به من دارد» جای گرفتند.

انتخاب بهترین‌های تئاتر سال ۹ ژوئن به میزبانی جیمز کوردن انجام می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها