صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقادات از دستمزد نجومی رابرت داونی جونیور برای بازی در « انتقام جویان »

انتقادات از دستمزد نجومی رابرت داونی جونیور برای بازی در « انتقام جویان »

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور برای فیلم «انتقام جویان: نبرد بی نهایت» توانست دستمزدی در حدود ۷۵ میلیون دلار را به خودش اختصاص دهد؛ پیش‌بینی می‌شود این دستمزد برای «پایان بازی» هم تکرار شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، قرارداد مارول و رابرت داونی جونیور برای حضور در ۶ فیلم در نقش «مرد آهنی» طوری بسته شده که او برای هر فیلم حداقل ۱۰ میلیون دلار به عنوان دستمزد پایه به خودش اختصاص دهد. این رقم برای دو فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» که در میان این ۶ فیلم پیش بینی نشده بود عدد به مراتب سنگین تری است. گفته می‌شود وی برای کار سه روزه در «بازگشت به خانه» ۱۵ میلیون دلار گرفته است. در عین حال به جز این مبلغ او به عنوان تهیه کننده حدود ۲.۵ درصد از سود فیلم‌هایش را هم می‌برد و به اضافه پاداش‌های دیگر در فیلم آخر عدد حقوقش به ۷۵ میلیون دلار رسیده است. حالا هالیوود ریپورتر در گزارشی انتقادی تاکید کرده این رقم که حتی برای ستاره‌های هالیوود هم نامعمول است در فیلم «پایان بازی» هم تکرار شده و داونی جونیور حداقل ۷۵ میلیون دلار برای این فیلم از دیزنی و مارول می‌گیرد.

گفتنی است «انتقام جویان: پایان بازی» از روز ۲۲ آوریل روی پرده سینماها رفته و با بودجه ۳۵۶ میلیون دلاری فعلا حدود ۱.۷۸۶ میلیارد دلار فروخته است؛ فروشی که پیش بینی می‌شود به زودی رکوردهای زیادی را به نام خودش ثبت کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها