صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساکت کردن شاگردان کلاس های درس با تهدید لو دادن پایان « انتقام جویان : پایان بازی »

ساکت کردن شاگردان کلاس های درس با تهدید لو دادن پایان « انتقام جویان : پایان بازی »

انتقام جویان پایان بازی

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی معلم‌های مدرسه با تهدید دانش‌آموزان بی‌انضباط خود به افشای قصه فیلم «انتقام‌ جویان: پایان بازی»، کلاس‌های درس خود را کنترل کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از صبا، حدود ۱۰ روز از آغاز اکران «انتقام‌جویان: پایان بازی» می‌گذرد و بسیاری از گیشه‌های جهان را به تسخیر این فیلم درآمده است تا جایی که برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این اثر ابرقهرمانی مارول ممکن است تا صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما هم بالا رود. با این حال هنوز بسیاری از طرفداران جوان این فیلم موفق به دیدن این اثر در سالن‌ها سینما نشده‌اند و این عاملی برای گروهی از آموزگاران مدارس شده است تا با تهدید شاگردان جوان خود به لو دادن قصه فیلم، کنترل کلاس‌های خود را در دست گیرند.

ربکا شمسیان معلمی اهل نیویورک یکی از این افراد است که با تهدید دانش‌آموزان دبیرستانی خود به افشای قصه فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی»، آنها را به انجام وظایفشان وامی‌دارد.

شمسیان در این باره گفت: به دانش‌آموز خود گفتم اگر به پرت کردن حواس هم‌کلاسی‌های خود ادامه دهد، قصه «انتقام‌جویان: پایان بازی» را لو خواهم داد. بعد از این تهدید، چشمان شاگردم گشاد شد، دهانش را بست و مشغول انجام تکلیف خود شد. تاکنون هیچگاه چنین عکس‌العمل سریعی از یک دانش‌آموز نگرفته بودم.

در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌های دیگری از استفاده از این تاکتیک مشاهده شده است. در موردی دیگر، یک معلم مدرسه با هر بار شلوغ شدن کلاس درس خود، یک حرف از کلمه‌ای کلیدی از فیلم را روی تخته می‌نویسد که در نهایت می‌تواند به لو دادن بخشی از فیلم منجر شود. البته این سیاست سویه دیگری داشته است و آن گنجاندن تکه‌های داستان فیلم توسط یک دانش آموز در برگه خود بوده است؛ امری که باعث تصحیح نشدن تکلیف توسط معلم شده است.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» بیست و دومین فیلم دنیای سینمایی مارول است و تا همین جای کار با شکستن بسیاری از رکوردهای جداول و فروشی نزدیک به ۲ میلیارد دلار، رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را از آن خود کرده است. رتبه اول این جدول با ۲,۷۸۸ میلیون دلار در اختیار «آواتار» جیمز کامرون است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها