صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نامزدهای جوایز « تریلر طلایی سال » اعلام شدند / نتفلیکس پیشتاز شد

نامزدهای جوایز « تریلر طلایی سال » اعلام شدند / نتفلیکس پیشتاز شد

golden trailer1920x1080

نامزدهای کسب عنوان برترین تیزر و تریلر در حوزه فیلم و سریال برای رقابت در جشنواره تریلر زرین سال ۲۰۱۹ شناخته شدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از صبا، اسامی نامزدهای جشنواره جوایز تریلر زرین سال ۲۰۱۹ «Golden Trailer Awards» منتشر شد و فیلم‌های «ستاره‌ای متولد شده است» با ۱۲، «رما» با ۱۱ و «ما» با ۱۰ نامزدی در بخش‌های گوناگون در صدر شانس‌های دریافت جایزه این رویداد قرار گرفتند.

همچنین نتفلیکس با ۶۶ نامزدی برای تولیدات مختلف خود در حوزه فیلم و سریال همچون «رما»، «جعبه پرنده» و «چیزهای عجیب»، پرچمدار سایر کمپانی‌ها در ساخت برترین تیزر و تریلر قرار گرفته است. بعد از نتفلیکس، استودیو برادران وارنر (شامل محصولات شبکه HBO و کمپانی New Line) برای تولیداتی چون «ستاره‌ای متولد شده است»، «بازی تاج و تخت» و «آکوامن» قرار دارد و به دنبال آن‌ها یونیورسال (شامل محصولات Focus و استودیو دریم‌وورکز) با فیلم‌هایی چون «کتاب سبز»، «ما» و «هابز وشاو» نامزد کسب بیشترین جوایز جشنواره تریلر زرین سال ۲۰۱۹ است.

ریچار ساکل تهیه کننده فیلم «زن شگفت‌انگیز»، سم اسماعیل نویسنده و کارگردان مجموعه‌های «آقای روبوت» و «بازگشت به خانه»، آنتونی برگمن تهیه‌کننده «درخشش ابدی یک ذهن پاک»، هیو ولکمن کارگردان «دوستدار تو، ونسان»، توماس بنسکی مدیر تبلیغات، دیوید دینرستین از پیشکسوتان صنعت فیلمسازی و دیون بیبی فیلمبردار، به همراه دو جین دیگر از دست‌اندرکاران این حوزه از داوران جشنواره امسال برترین تریلرهای صنعت فیلم و سریال هستند.

جشنواره تریلر زرین جوایز خود را در ۱۰۷ بخش اهدا می‌کند. سال گذشته فیلم «پلنگ سیاه» از کمپانی دیزنی/مارول بهترین فیلم این جشنواره شناخته شد و نتفلیکس، برادران‌وارنر و فاکس هر کدام ۱۳ جایزه را به خانه بردند.

جشنواره جوایز تریلر زرین تقدیری است از افراد و کمپانی‌هایی که در سراسر جهان در حوزه مارکتینگ، ساخت تریلر وتیزرهای تجاری و پوسترهای فیلم مشغول هستند. بیستمین دوره این مراسم روز چهارشنبه ۲۹ می در هتل Ace لس‌آنجلس برگزار می‌شود

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها