صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نارضایتی بازیگر « بازی تاج و تخت » از اتفاقات فصل آخر این سریال

نارضایتی بازیگر « بازی تاج و تخت » از اتفاقات فصل آخر این سریال

چارلز دنس

«چارلز دنس» در چهار فصل از سریال نقش بزرگ خاندان لنیستر را بازی می‌کرد.

به‌گزارش مووی مگ به نقل از سی نما، «چارلز دنس» در چهار فصل از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) نقش «تایوین لنیستر»، پدر «سرسی» (لینا هیدی)، «جیمی» (نیکلای کاستر-والدو) و «تیریون» (پیتر دینکلج) را بازی می‌کرد. کلیپ واکنش او به اپیزودهای پایانی «بازی تاج‌وتخت» در برنامه‌ی «صبح به خیر بریتانیا» در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد.

دنس در مورد سرانجام شخصیت‌ها در پایان سریال می‌گوید: «گیج شده بودم. سریال که به آخر رسید با خود فکر کردم: «بسیار خوب…» آریای کوچک که قصد ماجراجویی در ناکجا را دارد. جان بیچاره به شمال و آنسوی دیوار برگشته. آن هم از تیریون. کسانی که زنده مانده‌اند دور میز جمع شده‌اند و حتماً با خودشان می‌گویند: «الان باید چکار کنیم؟ یک فنجان چای برای خودمان بریزیم؟»»

دنس اولین بازیگر سریال نیست که نگاه مثبتی به فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» نداشته. «کانلث هیل» که نقش «واریس» را ایفا می‌کرد، در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود شخصیت او به حاشیه رانده شده و او را ناامید کرده است: «بسیار سرخورده شدم از اینکه صحنه‌ای برای آخرین رویارویی‌ام با [لیتل‌فینگر] وجود نداشت. سرخورده شدم از اینکه واکنش [واریس] به مرگ او که دشمن شخصیت من بود نمایش داده نشد. احساس من در مورد دو فصل اخیر چنین است، اینکه شخصیت من حالت جنبی پیدا کرده، اینکه آن‌ها بیشتر بر روی شخصیت‌های دیگر متمرکز شده‌اند. اشکالی ندارد. ذات سریال‌هایی که تعدد شخصیت دارند همین است. کمی ناراحت‌کننده بود. در مجموع سریالی با بازخوردهایی به شدت مثبت و درخشان بود اما به گمانم دو فصل اخیر به کام من خوش نیامده

دنس در حال حاضر برای فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) کنفرانس‌های مطبوعاتی برگزار می‌کند. او در این فیلم پرخرج استودیوی برادران وارنر که در تاریخ ۳۱ می اکران می‌شود، در کنار «ورا فارمیگا»، «کایل چندلر»، «میلی بابی براون» به ایفای نقش پرداخته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها