صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران مشهور هالیوودی که با یکدیگر مشکل دارند و در مقابل هم بازی نمی کنند! + تصاویر

بازیگران مشهور هالیوودی که با یکدیگر مشکل دارند و در مقابل هم بازی نمی کنند! + تصاویر

1 1558515405

هر چقدر هم که بازیگری با استعداد، حرفه ای و فوق العاده باشد، در نهایت او هم یک انسان است و خصوصیات طبیعی همه ی انسان ها را دارد. بازیگرها هم ممکن است از کسی خوشش شان نیاید و با دیگران اختلافاتی داشته باشند. درست مثل همه ی آدم ها که ممکن است با همکاران خود مشکلاتی داشته باشند، بازیگرها هم ممکن است با همبازی های خود رابطه ی خوبی پیدا نکنند و حتی دشمنی دیرینه ای با هم داشته باشند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، در ادامه با بازیگران هالیوودی ای آشنا خواهیم شد که اعلام کرده اند هرگز حاضر نیستند با یکدیگر بازی کنند.

۱- دواین جانسون و وین دیزل

دواین جانسون و وین دیزل نقاط اشتراک زیادی دارند و به همین خاطر شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که آن ها می توانند دوستان خوبی برای هم باشند. اما در حقیقت کاملاً برعکس است و آن ها اصلاً نمی توانند با یکدیگر کنار بیایند. علت این اختلاف، پستی بود که جانسون در سال ۲۰۱۶ در جریان فیلمبرداری فیلم «سریع و خشن» (The Fast and the Furious) در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در این پست بیان کرد که همبازی های زنش در این فیلم واقعاً عالی هستند اما در مورد همبازی های مردش چنین نظری ندارد. از آن زمان به بعد، جانسون و دیزل دیگر به ندرت سکانس مشترکی داشتند. جانسون در مصاحبه ای با سایت RollingStone تأیید کرد که او و دیزل هیچ سکانس مشترکی باهم در این فیلم نداشتند و علت این مسأله را متفاوت بودن نگرش آن ها به فیلمسازی بیان کرد.

۲- لنا هیدی و جروم فلین

2 1558515405

سرسی لنیستر و برون سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) هیچ سکانس مشترکی در این سریال باهم ندارند. و البته بعید است در پشت صحنه هم زمانی را در کنار همدیگر سپری کرده باشند. ماجرا از این قرار است که هیدی و فلین در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر نامزد بودند و از قرار معلوم رابطه ی عاشقانه ی آن ها سرانجام خوبی نداشته.

۳- جولیا رابرتز و نیک نولتی

3 1558515405

جولیا رابرتز و و نیک نولتی از همان ابتدای فیلمبرداری فیلم «من عاشق دردسرم» (I Love Trouble) باهم رابطه ی خوبی پیدا نکردند. مسأله فقط این بود که آن ها نمی توانستند همدیگر را تحمل کنند و همین موضوع باعث سرد شدن رابطه ی آن ها شد. آن ها در تمام مدت فیلمبرداری روی اعصاب همدیگر و عوامل فیلم راه می رفتند! بعد از پایان فیلمبرداری، رابرتز و نولتی در مصاحبه های مختلفی، اظهار نظرهای نه چندان جالبی در مورد همدیگر کردند و اعلام کردند که دیگر حاضر نیستند در هیچ فیلمی، سکانس مشترکی با هم داشته باشند.

۴- بیل مری و لوسی لیو

4 1558515405

طبق شنیده ها، در جریان فیلمبرداری فیلم «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angels)، بیل مری با بی مبالاتی استعداد بازیگری لوسی لیو را مورد انتقاد قرار داده بود و همین مسأله باعث عصبانی شدن لیو و خراب شدن رابطه ی میان این دو بازیگر شد. در دنباله ی فیلم که «فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر» (Charlie’s Angels: Full Throttle) نام دارد، بازیگر دیگری به نام برنی مک، جایگزین مری شد.

۵- الک بالدوین و شیا لباف

6 1558515405

ماجرای اختلاف این دو بازیگر نه به صحنه ی فیلمبرداری یک فیلم، بلکه به صحنه ی نمایشی به نام «یتیم ها» در تئاتر برادوی برمی گردد. ماجرا از این قرار بود که شیا لباف، الک بالدوین را به خاطر حفظ نبودن دیالوگ هایش مورد انتقاد قرار داد. او به بالدوین گفته بود: «اگه دیالوگ هاتو نگی، من دیالوگ های خودمو میگم.» بعد از این اتفاق، بالدوین از گروه تولید نمایش خواست که به او اجازه ی ترک پروژه را بدهند. اما، با تصمیم گروه تولید، لباف از پروژه اخراج شد. بنابراین بعید است این دو بازیگر را دوباره باهم در فیلم یا نمایشی ببینیم.

۶- سیلوستر استالونه و ریچارد گیر

7 1558515405

اختلاف ریچارد گیر و سیلوستر استالونه از زمان فیلمبرداری فیلم «اربابان فلت بوش» (The Lords of Flatbush) شروع شد. علت این نفرت متقابل معلوم نیست اما هر چه که بوده، این حس نفرت بین آن ها به وجود آمد و آنقدر شدت گرفت که حتی به زد و خورد فیزیکی میان این دو بازیگر انجامید. به دنبال این اتفاق، بازیگر دیگری جایگزین ریچارد گیر در فیلم شد. از آن زمان، این دو بازیگر هرگز هیچ سکانس مشترکی در هیچ فیلمی باهم نداشته اند.

۷- جورج کلونی و راسل کرو

9 1558515405

ماجرای کشمکش جورج کلونی و راسل کرو در دسامبر ۲۰۱۳ برملا شد، زمانی که کلونی در مصاحبه ای اظهار کرد کرو باید به خاطر اهانتی که به او کرده عذرخوانی کند: «اون (کرو) تصمیم گرفته با من وارد جنگ بشه. اصلاً بدون هیچ دلیلی این ماجرا رو شروع کرده. اون گفته جورج کلونی و هریسون فورد و رابرت دنیرو خودشون رو به پول فروختن.» بعدها، کرو به نشانه ی صلح، برای کلونی یک دیسک به همراه یک یادداشت فرستاد. دیسک حاوی آهنگی از کرو بود که شعر آن را هم خودش گفته بود و در آن یادداشت هم اظهار کرده بود که حرف های او را به کلی اشتباه نقل کرده بودند. با این حال، هنوز هم این دو بازیگر در هیچ سکانسی باهم دیده نشده اند.

۸- جیمز فرانکو و ترسی گیبسون

10 1558515405

اختلاف فرانکو و گیبسون از زمان فیلمبرداری فیلم «آناپولیس» (Annapolis) شروع شد. بعد از پایان فیلمبرداری، گیبسون اعلام کرد که دیگر حاضر نیست با همبازی سابقش هیچ سکانس مشترکی داشته باشد، چون فرانکو خیلی رذل بوده و در سکانس های مشت زنی فیلم، واقعاً با مشت به او زده بود.

۹- رایان رینولدز و وسلی اسنایپس

11 1558515405

این بار رایان رینولدز بود که اعلام کرد دیگر با وسلی اسنایپس کار نخواهد کرد. این اظهار نظر قاطعانه در میانه ی فیلمبرداری فیلم «تیغه: سه گانگی» (Blade: Trinity) رخ داد. به گفته ی عوامل فیلم، اسنایپس در زمان فیلمبرداری دائماً دنبال خوشگذرانی های خود بود و رینولدز اغلب اوقات مجبور بود با بدل اسنایپس کار کند. اسنایپس هرگز این ادعاها را رد نکرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها