صفحه اصلی > معرفی فیلم خارجی : فیلم و سریال را در « کاناپه » بدون دانلود تماشا کنید!

فیلم و سریال را در « کاناپه » بدون دانلود تماشا کنید!

kanape main

 

سرویس های پخش فیلم بر بستر اینترنت ( VOD ) در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته اند. با گسترش اینترنت و تسهیلاتی که برای پخش آنلاین فیلم در نظر گرفته شده، کاربران فضای مجازی تمایل بیشتری برای تماشای فیلم بر بستر اینترنت پیدا کرده اند و سرویس « کاناپه » ، محصول شرکت صباسل برای رفع نیاز این دسته از کاربران راه اندازی شده است.

« کاناپه » سرویس پخش آنلاین ویدئو است که در حال حاضر هم به صورت اپلیکیشن روی تلویزیون‌ها و گوشی‌های اندرویدی در دسترس است، هم از طریق وبسایت کاناپه!

در این مطلب می خواهیم نگاهی به سرویس « کاناپه » داشته باشیم و ببینم که سازندگان این برنامه چه امکاناتی را برای کاربران در نظر گرفته اند.

چه محتواهایی روی « کاناپه » وجود دارد ؟!

کاناپه محتواهایی از 4 دسته فیلم، سریال، انیمیشن  و مستند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فیلم و سریال های این سامانه هم تنوع ژانری (از اکشن و هیجانی تا درام عاشقانه) خوبی دارد و هم طرفداران سینمای شرق و غرب را راضی نگه‌میدارد. از سریال کره ای و فیلم های هندی و ایرانی تا فیلم و سریال های ترکی و انگلیسی و… در کاناپه پیدا می‌شود!

 سرویس اینترنتی کاناپه

آیا ترافیک استفاده از « کاناپه » رایگان است؟

در حال حاضر اینترنت مصرفی « کاناپه » برای کاربران «شاتل» ، «آسیاتک» ، «پیشگامان» و «فن‌آوا» رایگان است و اینترنت مصرفی دیگر سرویس ها بصورت نیم‌بها محاسبه می شود.

مدیران « کاناپه » به کاربران وعده داده اند که ترافیک رایگان دیگر سرویس های اینترنت را بزودی برای کاربران مهیا خواهند کرد.

استفاده از سرویس « کاناپه » رایگان است ؟

عضویت در کاناپه رایگان است و کاناپه هر هفته تعدادی فیلم را در قالب «پیشنهاد هفته» بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما کاناپه به منظور رعایت حقوق صاحب اثر (تهیه کنندگان آثار ایرانی و استودیوهای دوبله) ملزم به پرداخت هزینه محتوا می‌باشد؛ بنابراین برای دسترسی نامحدود به تمام فیلم و سریال‌ها مبلغی را به عنوان اشتراک کاناپه در نظر گرفته است. با پرداخت هزینه اشتراک کاناپه هیچ محدودیتی در تعداد فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید وجود ندارد.

تجربه تماشای فیلم در اپلیکیشن « کاناپه »

در کار کردن با اپلیکیشن کاناپه نکات زیر بیش از همه به چشم می‌خورند:

  • سادگی استفاده از برنامه: عضویت اسان و کاربر پسند بودن
  • ساخت حساب چند کاربره: ایجاد پروفایل هایی مثل پروفایل مادر و پروفایل کودک و تعریف رمز برای هر پروفایل
  • ساخت پلی لیست: افزودن فیلم ها به علاقه مندی ها و ساخت پلی لیست برای هر پروفایل
  • ادامه تماشا: امکان تماشای فیلم ها از ادامه اخرین دقایق تماشا
  • دو زبانه بودن: امکان تماشای فیلم هم بصورت زبان اصلی و با زیرنویس هم بصورت دوبله!
  • پخش بدون توقف: تنظیم کیفیت تصویر متناسب با سرعت اینترنت کاربر و قابلیت «فقط صدا» برای گوش دادن به نماهنگ‌ها یا راوی مستندها!
  • جستجوی قدرتمند: جستجو آسان بر اساس نام بازیگر یا عنوان فارسی و انگلیسی فیلم

سرویس کاناپه 

کاناپه برای خانواده‌ها

در سرویس « کاناپه » امکان جالبی برای رفع نگرانی والدینی که فرزندان خردسالشان از این سرویس استفاده می کنند در نظر گرفته شده. برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید از قسمت مدیریت حساب‌های کاربری یک پروفایل برای کودک ایجاد کنید و رده سنی فرزند خود را وارد کنید. در ادامه با فعال کردن کد امنیتی و نظارت والدین، فقط محتواهای مناسب فرزندتان در کاناپه در دسترس خواهد بود.

کاناپه روی تلویزیون!!

« کاناپه » اپلیکیشن اختصاصی نسخه اندروید تی وی و اندروید باکس را برای کاربرانی که از سرویس کاناپه در تلویزیون استفاده می کنند مهیا کرده. البته محیط کاناپه در نسخه تلویزیونی با نسخه‌های دیگر کمی متفاوت است و ما این نسخه را بیشتر میپسندیم!!

سرویس کاناپه

 

برای استفاده از خدمات سایت « کاناپه » و تماشای فیلمهای سینمایی با ترافیک رایگان، اینجا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها