صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « تنها در خانه » و « شبی در موزه » هم بازسازی خواهند شد!

« تنها در خانه » و « شبی در موزه » هم بازسازی خواهند شد!

تنها در خانه

در حالی که تجربه‌های اخیر دیزنی در بازسازی فیلم‌های کلاسیک در گیشه موفق بوده‌اند، حالا این کمپانی غول آسا که چند ماه پیش فاکس قرن بیستم را هم خرید، قصد دارد به آرشیو امپراتوری منحل شده فاکس سرک بکشد و چند مجموعه فیلم موفق را از نو بسازد.

باب ایگر مدیرعامل دیزنی در مصاحبه‌ای فاش کرد که این کمپانی چهار محصول فاکس شامل «شب در موزه»، «تنها در خانه»، «خاطرات بچه ریقو» و «خیلی ارزان‌تر» را برای سرویس آنلاین دیزنی که به زودی با عنوان «دیزنی پلاس» آغاز به کار می‌کند، بازسازی (reboot) خواهد کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز مشخص نیست این آثار در قالب فیلم سینمایی بازسازی می‌شوند یا سریال تلویزیونی. این در حالی‌ست که سه فیلم «شب در موزه» محصول فاکس قرن بیستم در مجموع ۵۴۰ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کردند.

همچنین سه‌گانه محبوب «تنها در خانه» در آمریکا و کانادا بدون احتساب تورم ۴۹۰ میلیون دلار و فیلم‌های «خاطرات بچه ریقو» که اقتباس از مجموعه کتاب‌های کودکان به همین نام بود، ۱۸۶ میلیون دلار فروختند.

دیزنی با بازسازی فیلم‌های قدیمی بیگانه نیست اما تا به حال اغلب ریبوت‌ها برای اکران در سینما آماده شده‌اند. همین امسال «علاءالدین» به کارگردانی گای ریچی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا درآمد کسب کرد و «شیرشاه» هم بعد از سه هفته نمایش جهانی به فروش یک میلیارد دلار رسید. هر دو فیلم نسخه‌های بازسازی شده غیر انیمیشن (live action) از روی دو انیمیشن محبوب دیزنی هستند.


خواندن این مقالات پیشنهاد می شود :

بازیگر فیلم « تنها در خانه » نامش را تغییر داد!

13 حقیقت جالبی که باید درباره فیلم « تنها در خانه » بدانید

جان هرد، بازیگر سری فیلمهای « تنها در خانه » درگذشت

ویدئویی از بازی دونالد ترامپ در فیلم خاطره انگیز « تنها در خانه 2 »

تصاویر بازیگران فیلم خاطره انگیز « تنها در خانه » پس از 25 سال

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها