صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیلیان مورفی، ستاره سریال « پیکی بلایندرز » از بازی در نقش جیمز باند انصراف داد

کیلیان مورفی، ستاره سریال « پیکی بلایندرز » از بازی در نقش جیمز باند انصراف داد

سیلیان مورفی

کیلین مورفی ستاره سریال «پیکی بلایندرز» در مصاحبه جدیدش با گاردین خود را از میان گزینه های احتمالی جایگزینی دنیل کریگ در قسمت بعدی «جیمز باند» خارج کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از صبا، کیلین مورفی ستاره سریال «پیکی بلایندرز» دلیل آنکه نمی خواهد جایگزین دنیل کریگ در مجموعه فیلم های «جیمز باند» شود را اعلام کرد.

در حالی که فیلمبرداری فیلم «باند ۲۵» با بازی دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ ادامه دارد و قرار است این فیلم آوریل ۲۰۲۰ راهی سینماها شود. با این وجود گمانه زنی ها درباره ایفاگر بعدی نقش جیمز باند همچنان ادامه دارد، داستانی که گویا تمامی ندارد.

یکی از محبوب ترین بازیگرانی که شایعه حضورش در نقش جیمز باند مدت هاست به گوش می رسد، ستاره سریال «پیکی بلایندرز» کیلین مورفی است. با این وجود مورفی در جدیدترین مصاحبه اش با گاردین خود را از میان گزینه های ایفای این نقش کنار کشید.

بازیگر ۴۳ ساله ایرلندی در این مصاحبه تاکید کرد: اگر درباره فیلم «جیمز باند» صحبت کنید، تیتر اخبار می شود، من دو چیز درباره این فیلم می گویم اول اینکه صنعتی کاملا مجزا از دنیای این فیلم وجود دارد و آن دنیای شرط بندی و دلالی است.

این سخن مورفی درست است. همین اکنون گفته می شود جیمز نورتون شانس ۶ به یک برای نقش جیمز باند دارد، تام هاردی و ادریس البا هم شانس شان ۵ به یک است و تام هیدلستون و ریچارد مدن نیز شانس ۳ به یک دارند.

مورفی در ادامه گفت: دوم این که من فکر می کنم جیمز باند بعدی باید یک زن باشد و بدین ترتیب خودم را از ایفای این نقش کنار می کشم.

با خبرهای چندی پیش درباره فیلم «باند ۲۵» که گفته شده بود، لاشانا لینچ در این فیلم، مامور ۰۰۷ خواهد بود، به نظر می رسد گفته های مورفی خیلی با واقعیت ناسازگار نیست.


خواندن مقالات زیر پیشنهاد می شود :

بیوگرافی کیلین مورفی ( Cillian Murphy )

کیلین مورفی ، ستاره سریال « پیکی بلایندرز » : امیدوارم 10 سال دیگر بتوانم بازیگر شوم!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها