صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : بهترین وبسایت های پخش آنلاین فیلم کدام هستند؟

بهترین وبسایت های پخش آنلاین فیلم کدام هستند؟

PRI 788352259713

دراین مطلب قصد داریم یکی از وبسایت‌های ایرانی که فعالیت نسبتا خوبی رو انجام می‌ده به‌شما عزیزان معرفی کنیم.

سایتی که قصد معرفی‌اش رو داریم یکی از مجله‌های سرگرمیه که توی زمینه سینما فعالیت می‌کنه و اخبار این حوزه را پوشش می دهد. مقاله‌های جالبی در سایتشون موجوده که می تواند برایتان سرگرم کننده باشد.

همچنین یک سری مقایسه‌های جالب انجام دادن که واقعا مفید و کارآمده. برای مثال اومدن 8 تا از بهترین سایت‌هایی که توی زمینه پخش انلاین فیلم و سریال فعالیت می‌کنن رو باهم مقایسه کردن و نقاط ضعف و قدرتشون رو شناسایی کردن. مقالات زیاد دیگه‌ای دارن که برای مخاطبشون سرگرم کننده‌است و این نشون می‌ده وقت زیادی رو برای نگارش و تهیه مطالبشون انجام میدن.

همچنین اگه علاقه‌مند به‌سینمای ایران باشید هم می‌تونید اطلاعات جالبی رو توی سایتشون پیدا کنید. یکی از مقالاتی که اخیرا دیدم و خیلی خوشم اومد، پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی بود که بهترین و پرفروش‌های هر سال رو تفکیک کرده بودن و دسترسی بهشون رو خیلی ساده کرده بودن.

یکی از معضلاتی که سایتای پوشش دهنده سینما دارن اینه که معمولا یا اخبار مهم سینمای خارج رو پوشش میدن یا سینمای ایران. اما اینبار این دوستان قضیه رو یکم قشنگ‌تر کردن. درواقع هم سینمای ایران رو پوشش می‌دن و هم سینمای خارج.

یکی از آخرین خبرهایی که درمورد سینمای داخلی گذاشته بودن « سریال مانکن و سریال قورباغه » بود که کامل‌ترین جزئیاتشو پوشش داده بودن.

البته ازاین نکته هم نباید غافل شیم. امروزه با وجود علاقه‌ی مردم به سینما سایتای خیلی زیادی به‌وجود اومدن که خیلی تروتمیز و حرفه‌ای کار می‌کنن. شما می‌تونید با گشت و گذار توی هرکدوم اونا آرشیو کاملی از اتفاقات روزانه سینمای جهان رو دنبال کنید و نهایتا با مراجعه به مووی مگ، نقد و بررسی مهم‌ترین فیلم‌های روز رو مشاهده کنید و توی انتخاب فیلم یا سریال مورد نظرتون آزادانه‌تر تصمیم بگیرید.

به معنای واقعی کلمه می‌شه گفت بچه‌های تایم سیتی علی‌رغم حضور کمشون توی این عرصه، خیلی خوب دارن کار می‌کنن و پیشرفت خوبی داشتن. همچنین به‌گفته‌ی خودشون یه سوپرایز هم دارن و اونم راه‌اندازی یه سایت توی زمینه تماشای آنلاین فیلم و سریال که به‌زودی خبرای خوبی درموردش می‌شنویم.

امیدوارم که همین مسیری که پیش‌گرفتن رو ادامه بدن و به‌نوعی با حرفه‌ای کار کردنشون، بتونن جواب اعتمادی که ما بهشون کردیم رو بدن. اعتبار مووی مگ توی سالیان درازی به‌دست اومده و اونو مدیون شما عزیزان هستیم.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها