صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : سریال های جدید؛ خواب زده، کرگردن، دل، قورباغه و عاشقانه 2

سریال های جدید؛ خواب زده، کرگردن، دل، قورباغه و عاشقانه 2

2322222245e1

در سال جاری شاهد رونق و توسعه بی حد سریال ها در شبکه نمایش خانگی بودیم، تنها در همین 6 ماه نخست سال با پخش چندین و چند سریال مواجه بودیم، و نکته عجیب تر این که چندین و چند سریال دیگر هم در این 6 ماه دوم اضافه خواهند شد (سریال هایی که در این پست قصد معرفی آن ها را داریم) در حالی که سابق در هر سال نهایتا شاهد یک سریال نمایش خانگی بودیم. دلیل این رو بیشتر می توان در سریال های سطح پایین تلویزیون و ممیزی های فراوان و در نتیجه دور شدن مردم از مدیوم تلویزیون و در نتیجه انس گرفتن با این مدیوم است، چرا که در آن دست کارگردان برای ساخت سریالباز تر است در مقایسه با تلویزیون.

سریال خواب زده

در بین سریال های در دست پخش محتمل ترین و دست به نقد ترینشان، شاید همین خواب زده باشه که گفته شده در همین شهریور ماه پخش خواهد، راست یا دروغش را فقط باید منتظر ماند. البته فیلمبرداری و کارهای فنی و مجوزهای کامل انجام شده و واقعا سریال در لیست پخش قرار گرفته و گفته شده که از آذر ماه فصل دوم آن نیز کلید خواهد خورد.

خواب زده را سعید نعمت الله به رشته تحریر در آورده است، کارگردانی آن با سیروس مقدم و همچو همیشه تهیه کنندگی را به همسرش یعنی خانم الهام غفوری سپرده است. فیلمبرداری این اثر با حضور بازیگرانی چون لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیر علی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی از آذر پارسال تا اردیبهشت همین امسال به طول انجامید.

سریال «خواب زده» را باید جزو یکی از سریال های شلوغ از حیث تجمیع هنرپیشه ها در شبکه نمایش خانگی دانست. همچنین این سریال که نخستین تجربه مقدم در نمایش خانگی است، تمی عاشقانه و البته ماورایی دارد و داستان آن جدال میان انسان و شیطان است.

شما می توانید این سریال زیبا را از وبسایت کول دانلود به صورت قانونی درییافت نمایید:دانلود سریال خواب زده

سریال کرگدن

2322222245efe2

“کرگردن” که شاید اسم زیبایی برای یک سریال عامه پسند نباشد، ولی گفته می شود که نهایت با همین نام و از پاییز (احتمالا مهرماه) پخش خواهد شد، گرچه با توجه به منتشر کردن ویدیو ها و تیز ها و پشت صحنه های مختلف از آن و سروصدایی زیادی که می شود بعید هم نیست که از همین شهریور و حتی قبل از خواب زده به مرحله پخش برسد ولی چیزی که مشخص است به توزیع این سریال بسیار نزدیک هستیم.

در خلاصه داستان کرگدن که شباهت بسیاری به سریال ممنوعه هم دارد، می خوانیم که: پنج جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می زنند.

سریال کرگدن را کیارش اسدی زاده با کمک علی اصغری (نویسنده) و صادق یاری (تهیه کننده) و با جمعی از بازیگران: مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی ساخته و پرداخته کرده است.

سایت کول دانلود امکان دریافت مجاز و حلال این اثر را نیز برای شما عزیزان علاقمند به هنر هفتم میسر کرده است:دانلود سریال کرگدن

سریال دل

2322222245egyyge3

سریال دل را باید سومین سریال از حیث الولیت زمانی پخش در بین این لیست سریال ها دانست. گرچه آخرین خبری که از این سریال ظرف 1 ماه گذشته منتشر شد حاکی از توزیع آن در اواخر شهریور بود ولی فعلا خبری از آن نیست و شاید بهتر و منطقی تر این باشه که انتظار آن را از نیمه های پاییز بکشیم، هرچند که برای این سریال هم بعید نیست که اتفاقات دیگه ای بیفته که زمان پخششو زودتر یا حتی دیرتر بکند.

سریال دل را کارگردان لاکچری ساز و همواره پرفروش سینمای ایران یعنی منوچهر هادی ساخته است. فیلم های من سالوادور نیستم ، آینه بغل، رحمان 1400 و سریال عاشقانه به قدری پرفروش بودند که الان این تصور در بین همه به وجود آمده است که هر کاری این کارگردان بسازد جزو پرفروش ترین ها خواهد شد. در این ایرج محمدی به عنوان بین تهیه کننده  و بابک و میثم کایدان نیز در نقش نویسنده وی را یاری رسانی کرده اند.

خلاصه داستان سریال دل به این ترتیب می باشد: جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و … قصه سریال «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

همچنین بازیگران آن را بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر تشکیل داده اند.

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال دل

سریال قورباغه

 2322222245ee35e4

قورباغه نام نخستین سریال هومن سیدی به عنوان یک کارگردان است. سریالی عجیب با نامی عجیب با مدل ساخت و فیلمبرداری عجیب. چرا که چندین و چند ماه از آغاز ضبط این سریال گذشته و گفته می شود که هنوز چندین ماه دیگر نیز کار دارد. بنابراین مراحل تولید بسیار ویژه‌ای را در حال گذران است. البته برای کسانی که کارهای قبلی این کارگردان مانند مغزهای کوچک زنگ زده، اعترافات ذهن خطرناک من و… را دیده باشند چندان چیز عجیبی هم نیست!!

خلاصه داستان  سریال قورباغه با این جملات همراه است: دنیا براى من جاى کوچیکىه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم. همچنین کستینگ این سریال را نیز نوید محمدزاده, صابر ابر, سحر دولتشاهی, هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی تشکیل داده اند.

دریافت  این سریال به گونه مجاز و حلال: دانلود سریال قورباغه

سریال عاشقانه 2

2322222245e8885

سریال عاشقانه از جمله سریال های بسیار خوب و پرطرفدار نمایش خانگی بود. سریالی که بسیار مورد توجه قرار گرفت و فروش بالایی هم داشت. داستان عامه پسند و امروز و جوان پسند آن با ترکیبی از بازیگران نام آشنا و محبوب در کنار یک کارگردان قوی، همه و همه دست به دست هم داده بود تا این سریال برخلاف بیشتر سریال های آن زمان نمایش خانگی اصطلاحا هیت بشود.

حالا چند ماهی هست که خبر از ساخت فصل دوم این سریال به گوش می رسد در حالی که در ابتدا گفته می شد که منتظر فصل دوم عاشقانه نباشدی که ساخته نمی شود ولی الان ساخت آن حتمی است. منتها منوچهر هادی درگیر ساخت فیلم سینمایی و بعد از آن سریال دل بود که با گذراندن هر دوی این کارها باید منتظر ساخت عاشقانه 2 هم باشیم.

تهیه‌ کنندگی فصل دوم سریال عاشقانه با هومن کبیری و کارگردانی آن نیز همان جور که گفته شد بر عهده منوچهر هادی می باشد.

هنوز به طور دقیق نام بازیگرانی کهدر این پروژه حضور دارند گفته نشده ولی انتظار می رود که بازیگران کلیدی فصل اوم حفظ شوند: محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزین ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده.

دریافت قانونی این اثر از سایت کول دانلود: دانلود سریال عاشقانه فصل دوم

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها