صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : گزارشی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی نیمه نخست سال 98

گزارشی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی نیمه نخست سال 98

23323234444

در این پست سعی کرده ایم به معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین فیلم های سال جاری بپردازیم، این کار به شما کمک می کنه تا فیلم های مورد علاقه اتون را برای تماشا به راحتی انتخاب کنید. سپاس که همراه ما هستید.

فیلم رحمان 1400

بهترین واژه ای که می توان برای این فیلم به کار برد “صاعقه” است. رحمان 1400 همچو صاعقه ای به سینما اومد، در مدت بسیار کوتاهی نزدیک به 23 میلیارد تومان فروخت و سپس توقیف شد و از پرده ها پایین کشیده شد. داستان وقتی جالب تر می شود که بدانید زمان اکران این فیلم 25 اسفند و زمان توقیفش 27 فروردین بوده! یعنی این میزان از فروش تنها در یک ماه رقم خورد!! و به احتمال بسیار بالا اگر به اکران خود ادامه می داد می توانست رکورد فروش در سینما را که در اختیار فیلم هزارپا با 38 میلیارد بود را بشکند. داستان هرچه که بود این اتفاق نیفتاد، آن هم فقط به خاطر این که در چند سینما نسخه ای به غیر از نسخه مجوز گرفته این فیلم در حال اکران بوده!

تهیه کنندگی رحمان 1400 با علی سرتیپی، نویسنده؛ بابک کایدان و کارگردانی نیز بر عهده منوچهر هادی بوده است. ساره بیات, بهرام افشاری, سعید آقاخانی, محمدرضا گلزار, یکتا ناصر, مهران مدیری نیز بازیگران رحمان 1400 با این خلاصه داستان بوده اند: رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که به زودی از دنیا خواهد رفت. از این جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده سودی حاصل کند اما…

دریافت قانونی این فیلم سینمایی از سایت کول دانلود: دانلود فیلم رحمان 1400

فیلم شبی که ماه کامل شد

233232344646e2

شبی که ماه کامل شد، عنوان فیلمی ست که با فروش بیش از 18 میلیارد تومان، رتبه چهارم در بین فیلم های محبوب امسال را پس از متری شیش و نیم، تگزاس 2 و رحمان 1400 به خود اختصاص داده است. فیلمی که فضای متفاوتی نسبت به سایر فیلم ها دارد؛ داستان عشق یک دختر تهرانی با یک پسر بلوچ در زاهدان که درگیر حادثه های تروریستی با محوریت عبدالمالک ریگی می شوند ولی با این حال به رقم فروش بسیار بالا و غیرقابل انتظاری درست یافت.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی،پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان و شبنم مقدمی هنرپیشه های جدیدترین فیلم سینمایی نرگس آبیار را تشکیل داده اند. تهیه کنندگی این اثر نیز با محمدحسین قاسمی بوده است.

در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شد آمده است: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی ست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

فیلم شبی که ماه کامل شد در جشنواره فیلم فجر 97 برنده 6 سیمرغ بلورین نیز شد: بهترین فیلم ، بهترین کارگردان (نرگس آبیار) ، بهترین بازیگر نقش اول زن (الناز شاکردوست) ، بهترین بازیگر نقش اول مرد (هوتن شکیبا) ، بهترین نقش مکمل زن (فرشته صدرعرفایی) ، بهترین چهره پردازی (ایمان امیدواری)

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

 

 

فیلم سرخ پوست

233232347777e3

سرخ پوست با فروش 14 میلیارد تومانی (تا تاریخ 9 شهریور 98) پنچمین فیلم پرفروش امسال بوده است. این فیلم نیز فضای متفاوتی از سایر فیلم ها دارد. فیلم کمدی نیست، در سال های دهه چهل و در زمان حکومت شاه اتفاق افتاده است ولی با این حال بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم سرخ پوست با بازی نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی از اواسط پاییز سال 97 به تهیه کنندگی مجید مطلبی و با نویسنده و کارگردانی نیما جاویدی کلید خورد تا این که از 16 خرداد 98 به روی پرده سینما های سراسر کشور رفت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سال 1346 یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رییس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند که متوجه می شوند یکی از زندانیان در زندان جدید نیست…

دریافت قانونی از سایت کول دانلود: دانلود فیلم سرخ پوست

فیلم چهار انگشت

23323234334

4 انگشت به دلیل بازیگران، داستان و کارگردانی مشترک با فیلم اکسیدان (در فیلم اکسیدان به شوخی با مسیحی ها پرداخته شده بود ولی در 4انگشت با بودایی ها) ، به عقیده خیلی ها اکسیدان 2 نام گرفته است! فیلم سینمایی چهارانگشت با 10.7 میلیارد تومان مدت هاست که پرونده اکرانش بسته شده است و اکنون با دریافت پروانه پخش خانگی در لیست فیلم های در دست پخش قرار دارد.

در این فیلم که بخش هایی از آن در کشور کامبوج فیلمبرداری شده است، امیر جعفری، جواد عزتی و مونا فرجاد بازی کرده اند. داستان دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند.

چهار انگشت که از جمله فیلم های اکران نوروز بود به تهیه کنندگی حمید پنداشته و نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی در سال 97 تولید شده بود.

دریافت مجاز این فیلم زیبا: دانلود فیلم چهار انگشت

 

 

فیلم ما همه با هم هستیم

i23323234233232343e5

هفتمین فیلم پرفروش امسال که فروش 10.5 میلیاردی را تجربه کرده است ما همه با هم هستیم نام دارد، این فیلم البته عنوان پربازیگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران را نیز به خود اختصاص داده است.

لیست قطاری و پرشمار هنرپیشه های این فیلم بدین شرح است: محمدرضا گلزار, مهران مدیری, مهناز افشار, ویشکا آسایش, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, مانی حقیقی, سروش صحت, حسن معجونی, مهران غفوریان, نادر فلاح, سیروس گرجستانی, علی شادمان, رضا ناجی, سیاوش چراغی پور, سام نوری, فرزین محدث, بهادر مالکی, یداله شادمانی, مهدی حسینی نیا, شیرین آقارضاکاشی, بهزاد قدیانلو, اشپیتیم آرفی, لیدا فتح اللهی, شیوا بلوچی, دانیال کاظمی, جواد عزتی.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» با نام پیشین «ولشدگان» از فروردین امسال و در تهران کلید خورد. خیلی سریع در 12 اردیبهشت پروانه نمایش گرفت و سرانجام از 15 خرداد به روی پرده رفت. همچنین در این روز با فروش ۵۸۰ میلیون تومانی که داشت توانست رکورد فروش روز اول سینمای ایران را نیز بشکند.

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

دریافت قانونی این اثر در سایت کول دانلود: دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها