صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش تند دیلان فارو به اظهارات اسکارلت جوهانسون / خیلی مانده تا اسکارلت جوهانسون بفهمد!

واکنش تند دیلان فارو به اظهارات اسکارلت جوهانسون / خیلی مانده تا اسکارلت جوهانسون بفهمد!

Dylan Farrow Scarlett Joh00

کمتر از ۲۴ساعت پس از اینکه اسکارلت جوهانسون در گفت‌وگو با هالیوودریپورتر از وودی آلن دفاع کرده بود، دیلان فارو در پستی در صفحه شخصی‌اش به این ستاره سینمای هالیوود حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از ۲۴ساعت پس از دفاع کردن اسکارلت از وودی آلن، دخترخوانده  وودی آلن در پیج توییترش اینگونه از این بازیگر انتقاد کرد: «اگر چیزی در این دوسال گذشته یاد گرفته باشیم، این است که شما باید خوی شکارچی‌گری مردها رو باور کنید که این شامل تمام مردان بیگناه هم می‌شود. هنوز خیلی مانده تا اسکارلت به درک درستی از این مشکل که ادعایش را می‌کند برسد.»

اتهامات فارو علیه آلن در اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام شد و باعث شد تا آمازون اکران فیلم اخیر وودی آلن به نام «یک روز بارانی در نیویورک» را کنسل کند و از قرارداد با این کارگردان خارج شود. آلن پاسخ این کار را با شکایت علیه استودیو آمازون برای ۶۸میلیون دلار داد. در حال حاضر آلن در حال تولید فیلم جدیدش است که در فستیوال فیلم سن سباستین به نمایش در خواهد آمد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون ( Scarlett Johansson )

اسکارلت جوهانسون به دنیای سیاست وارد می شود!

مخالفت اسکارلت جوهانسون با بازی در فیلمی با سرمایه گذاری ولیعهد عربستان

دستمزد بالای اسکارلت یوهانسون برای بازی در « بیوه سیاه » خبرساز شد

اسکارلت جوهانسون پس از اعتراض حامیان ” تراجنسیتی ” از بازی در این نقش انصراف داد

دستمال بینی اسکارلت جوهانسون به قیمت نجومی به فروش رفت!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها